• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۰۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

تملک ۳۵ واحد مسکونی و تجاری در کمتر از ۶۰ روز

Byrotitr

ژوئن 14, 2014

روتیتر:در آخرین جلسه هیات امنای ستاد ساماندهی تپه مرادآب مهمترین موارد کاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تفریغ بودجه سال ۱۳۹۲ این ستاد به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،جلسه هیات امنای ستاد ساماندهی تپه مرادآب با حضور فرماندار شهرستان کرج، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان دادستان و امام جمعه کرج، شهردار کلانشهر کرج، برخی معتمدین محلات اسلام آباد و مدیر اجرایی طرح ساماندهی تشکیل شد و روند تملک بناهای باقیمانده در اراضی پارک ۷۲ هکتاری مورد ارزیابی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه، بازرس قانونی و مدیر اجرایی طرح ساماندهی عملکرد و اقدامات صورت گرفته از سوی این ستاد در سال گذشته را تشریح کرده و به ارایه گزارش ها و صورت حساب های مالی پرداختند.

هیات امنای طرح ساماندهی پس از استماع توضیحات، عملکرد ستاد در سال گذشته را مثبت ارزیابی کردند و سپس تفریغ بودجه سال ۹۲ با ۹۹/۵ درصد به تصویب رسید.  

تملک ۳۵ واحد مسکونی و تجاری در کمتر از ۶۰ روز

مدیر طرح ساماندهی در این جلسه طی سخنانی از تملک ۳۵ واحد مسکونی و تجاری در کمتر از ۶۰ روز خبر داد و اظهار داشت: در صورت تزریق بودجه مناسب شاهد شتاب بخشی به تملک املاک ریزشی و ناپایدار باقیمانده خواهیم بود تا با پایان فرایند آزادسازی، روند جذب سرمایه گذار آغاز شود.

علیرضا رحیمی بیان کرد: تجربه موفق مدیریت شهری کرج در آزادسازی اراضی تپه مرادآب می تواند مورد استفاده دیگر شهرهای کشور قرار گیرد و باید از آن به عنوان یک اقدام متفاوت یاد کرد.

وی، تزریق نقدینگی جهت سرعت بخشی به روند تملکات را مهمترین مطالبه ستاد ساماندهی در سال جدید برشمرد و خاطر نشان کرد: با احداث سایت جامع گردشگری در اراضی آزادسازی شده، شاهد رونق توریستی کلانشهر کرج خواهیم بود و باری دیگر نام و آوازه شهرمان در سراسر کشور خواهد پیچید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *