• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۰۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

معیار عمل وزارت اطلاعات قانون ،شرع و اخلاق است/مردم پشتوانه سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند

Byrotitr

ژوئن 16, 2014

روتیتر:مدیرکل اطلاعات استان البرز با بیان اینکه بیشتر گزارش های اطلاعاتی را این مجموعه از مردم دریافت می کند، گفت: به پشتوانه مردم سربازان گمنام امام زمان (عج ) توانسته اند در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی به موفقیتهای چشمگیری دست یابند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،بشیری ˈ  با گرامیداشت هفته سربازان گمنام ، افزود: این هفته تنها مختص وزارت اطلاعات نیست بلکه شامل نیروهای اطلاعات ، سپاه ، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی است .
وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، توطئه های بسیاری از سوی دشمنان نظام برای تفرقه افکنی بین مردم طراحی و اجرا شد و حوادث خاصی در حاشیه مرزها و اعزام تیم های ترویستی به داخل کشور شاهد بودیم .

مدیرکل اطلاعات استان البرز همچنین یادآورشد: همه این توطئه ها به شکست دشمنان انجامید چنانچه در هشت سال دفاع مقدس نیز مردم به خوبی جنگ را اداره کردند .
وی تاکید کرد: امروز سربازان گمنام امام زمان (عج ) مفتخر به پشتوانه مردم هستند و در دستاوردهای اطلاعاتی نیز بیشترین سهم از آن مردم شریف استان البرز است.

بشیری با بیان اینکه مجموعه وزارت اطلاعات متعلق به جمعیت ۷۵ میلیونی ایران اسلامی است، افزود: امروز در کشوری زندگی می کنیم که مبانی فعالیت های آن شرع مقدس اسلام بوده و در وزارت اطلاعات نیز مبنای عمل بر سه اصل شرع ، قانون و اخلاق تعریف شده است.

به گفته وی در جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به هدف استفاده از هر وسیله ای مشروع نیست .

مدیرکل اطلاعات استان البرز تاکید کرد: مجموعه وزارت اطلاعات در عرصه های مختلف پیشگیری را در قالب آگاه سازی و اطلاع رسانی سرلوحه کاری خود قرارداده است.

به گفته بشیری در وزارت اطلاعات مبنای کار بر آگاه سازی مسوولان و افرادی که در معرض تهدید هستند، می باشد تا مانع از واردآمدن هرگونه خدشه ای به پیشبرد اهداف نظام شود.

وی خاطرنشان کرد: در فرمایشات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بارها تاکید شده است که وحدت کلمه رمز پیروزی ملت بزرگ ایران است و امروز مردم عزیزمان با تمسک به این وعده الهی و با محوریت ولایت در مقابل توطعه گران ایستاده اند.

مدیرکل اطلاعات استان البرز گفت: استعمارگران با دین سازی و ترویج فرقه های مختلف می خواهند اهداف شوم خود را بر جامعه اسلامی تحمیل کنند و برای ناکامی آنها نیز ما باید تبعیت از مقام معظم رهبری و ارزشهای انقلاب اسلامی را سرلوحه امور قرار دهیم.

وی با اشاره به سال ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ˈ و با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: فرهنگ زیر ساخت سایر بخش های کشور است و از این ظرفیت می توان برای توسعه کشور بهره بیشتری برد.
*** بیشترین تحرکات مخالفان نظام در حوزه سایبری است
وی در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه وزارت اطلاعات به دنبال آن است تا جامعه هدف خود را نسبت به تهدیدها در حوزه مسوولیت آگاه کند، ادامه داد: درحوزه سایبری امروز بیشترین تحرکات مخالف نظام را داریم و در تلاش هستیم تا افراد را نسبت به تهدیدات محیط خود آگاه سازیم.

بشیری افزود: امروز بسیاری از گروه های معارض با استفاه از فضاهای مجازی درصدد ایجاد تحرکاتی هستند که آن ها را صد می کنیم .

وی با هشدار به خانواده ها برای مراقبت بیشتر از فرزندان خود در فضای جنگ نرم دشمنان، اضافه کرد: استفاه کنترل نشده فرزندان ازفضای مجازی، شبهه درمبانی اعتقادی و تنزل اجتماعی خانواده را به دنبال دارد.

مدیر کل اطلاعات استان البرز درخصوص نحوه فعالیت مدیران دستگاههای اجرایی نیز گفت: وقتی به کسی مسوولیتی سپرده می شود مجموعه اطلاعات تلاش می کند با برگزاری نشست های تخصصی شرایط خدمت هرچه بهتر مدیران را فراهم نماید

*** جای رسانه های حرفه ای در البرز خالی است
مدیرکل اطلاعات استان البرزدر ادامه نشست خبری در ایرنا البرز به وضعیت رسانه های گروهی در این استان اشاره کرد و افزود: به رغم ظرفیت ها و قابلیت های موجود جای رسانه های حرفه ای خالی است.

وی اظهار کرد: البرز از یک روزنامه ویژه استانی در بخش نوشتاری بی بهره است و در حوزه مجازی نیز عرصه محدودی در اختیار بخش فرهنگی است .
بشیری یادآورشد:اقدام برخی سایت های خبری در درج مطالب غیر حرفه ای ، آثار منفی و زیان باری بر افکار و فرهنگ جامعه دارد.
وی تاکید کرد: رسانه ها باید امانتدار مردم باشند نه صرفا بر اساس منافع فرد و گروهی فعالیت کنند.
بشیری یکی از مشکلات نظام اداری را عدم اگاهی به مسوولیت ها خواند و اضافه کرد: بسیاری از تصمیم گیری ها غلط براساس عدم آگاهی نسبت به وظایف انجام می شود که بعضا برای کشور پر هزینه خواهد است.

*** شورای دستگاه های نظارتی در استانها فعال است

مدیرکل اطلاعات استان البرز گفت: شورای دستگاه های نظارتی متشکل از اداره کل اطلاعات، سازمان بازرسی ، دیوان محاسبات ، دستگاه قضایی و استانداری در استانها فعال شده که براساس وظایف قانونی هریک از دستگاه های عضو ایفای نقش می کنند.
بشیری در ادامه با اشاره به نقاط قوت استان البرز و بویژه کلانشهر کرج به عنوان یکی از مراکز مهم دانشگاهی در کشور افزود: وجود مراکز متعدد تحقیقاتی و علمی در این استان از دیگر قابلیت های البرز بشمار می رود که باید از آنها بهره کافی را برد.

مدیر کل اطلاعات استان البرز در پایان نشست خبری خود در مرکز ایرنا البرز با تقدیر و تشکر از مردم شریف استان در همکاری با اداره کل اطلاعات استان، یادآورشد که بیشترین گزارش های خط ارتباطی ۱۱۳ این اداره کل تماس های تلفنی مردم البرز است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *