• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۲۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

“معتمدان” مشاور افتخاری شهردار کرج در مناطق شدند

Byrotitr

ژوئن 23, 2014

روتیتر:در جلسه ای که با حضور جمعی از معتمدین شهر کرج و شهردار این کلانشهر برگزار شد، اعطای حکم مشاوره شهردار به برخی معتمدان محلات را به همراه داشت.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،در جلسه ای با حضور تعدادی از مدیران شهری و معتمدین مناطق و محلات، شهردار این کلانشهر با اعطای احکام مشاوره افتخاری شهردار به برخی از معتمدان، بر نقش حساس و مهم این افراد در شهر تاکید کرد.

علی ترکاشوند، معتمدان را نوعی بازو و اهرم یاری دهنده در اداره شهر برای خدمات رسانی بهینه به شهروندان ارزیابی کرد و گفت: معتمدان به عنوان نمایندگان شهرداری کرج در محلات و مناطق مختلف، می توانند چشمی بینا و دقیق بر عملکرد شهرداری داشته و با حساسیتی که به شهر، نیازها و دغدغه های شهروندان دارند، این دستگاه خدمات رسان را در ارائه اطلاعات به روز و خدمات مفید یاری رسانند.

ترکاشوند از خدمات دکتر زالی به عنوان رئیس مجمع معتمدین محلات نیز قدردانی کرد و جایگاه معتمدان را مانند مشاورانی آگاه و مسئول دانست که می کوشند به همه عرصه ها ورود کرده و رابط قابل اعتمادی بین شهرداری و شهروندان باشند.

در این آیین، شهردار کرج حکم مشاور افتخاری شهردار کرج در مناطق را به این معتمدین اعطاء کرد و از آنان خواست مسئولان را برای برداشتن گام هایی محکم و مستقل تا رسیدن به شهری ایده آل و مناسب یاری دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *