• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۱۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

گزینه های جدید معاونت ها در استانداری جدید / ارتقایی،ملاصالحی و ..

Byrotitr

ژوئن 23, 2014

روتیتر: پس از  برکناری استاندار سابق البرز جناب آقای مهندس طاهری و معاونین و برادر و پسر وی از استانداری البرز با تصمیم انقلابی و قاطعانه دولت تدبیر و امید و روی کار آمدن مهندس طهایی استاندار جدید بحث ها و بررسی ها  در باره گزینه های احتمالی معاونت های استانداری البرز شدت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ، منابع آگاه اظلاع داده اند که خسرو ارتقایی ، حجت ملا صالحی و چند گزینه دیگر از جمله افراد پیشنهادی استاندار جدید برای تصدی معاونت ها ی استانداری البرز هستند.

بر اساس این گزارش و با توجه به عدم وجود معاونین عمرانی و سیاسی و مشکلات پیش آمده توسط دو معاون سابق عمرانی و سیاسی ،معرفی زود هنگام و البته دقیق افراد از سوی استاندار جدید البرز برای پست های یاد شده بیش از پیش انتظار می رود.

عدم آشنایی هر ۴ معاون استاندار پیشین یعنی مهندس طاهری خدوم با نیاز های استان البرز و با اصوی معاونت های متبوع سبب شده بود که استان البرز طی ۱۰ ماه گزشته نه تنها رشدی نداشته باشد بلکه به اعتقاد کارشناسان به عقب رانده شود و مشکلات عدیده و کهنه این استان نو پا فزونی و تعمیق یابد.

تا کید وزیر کشور ، امام جمعه کرج ، نمایندگان و حتی مقامات عالی دولت تدبیر و امید بویژه شخص رییس جمهور برای انتصاب نیروها یبومی ، متعهد و متخصص در استان ها در سمت های مدیر کلی و معاونت استانداری ها و حتی فرمانداری ها و بخشداری ها از یک سو و بروز مشکلات لا ینحل توسط معاونت های استاندار پیشین به دلیل عدم آشنایی با فضای استان البرز و نیاز ها و عدم وجود تجربه نشان می دهد که استاندار البرز می بایست به دور از تمامی حب و بغض ها و حساسیت آفرینی های کاذب تنها بر اسا معیارهای تجربه ، یومی گرایی و تعهد اقدام به انتاصب مدیران کل و معاونت ها در استانداری البرز نماید تا هم نظر دولت تدبیر و امید تامین شود و هم نظر مردم و نخبگان البرز و هم مشکلات صدارت استاندار پیشین مهندس طاهری پیش نیاید.

خسرو ارتقایی گرچه مدیر کل امور آب منطقه ای تهران بوده است اما نگاهی گذرا به سوابق وی و آشنایی و یا درک نیاز های استان البرز را شاید بتوان از نکات قابل تاملی بر شمرد که می بایست  در انتخاب استاندار البرز مورد توجه قرار گیرد . تکمیل تونل انتقال آب تنها سد کرج یعنی امیر کبیر به تهران که سبب خشک شدن بیش از ۲ میلیون اصله درخت می شود زمان وی آغاز و تکمیل شده است.

از سوی دیگر ملاصالحی که به عنوان یکی از گزینه های معاونت سیاسی استانداری البرز معرفی شده است تا کنون سابقه چندانی در البرز و کرج در سمت های مشابه نداشته است که این موضع نیز می بایست به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد. اما وی دارای سوابق قابل توجهی در دوران مدیریت خود است

5 thoughts on “گزینه های جدید معاونت ها در استانداری جدید / ارتقایی،ملاصالحی و ..”
  1. با سلام مدیر محترم سایت به نظر شما هم اکنون معاون توسعه مدیریت استانداری البرز که مشول کار می باشد وصدمات جبران ناپذیری به حقوق ومزایای کارمندان استانداری وارد نموده است به نظر می اید تعیین وتکلیف ایشان به صلاح نزدیکتر باشد.

  2. با تشکر از اخبار به موقع ودقیق شما از اقای طهایی استاندار محترم البرز میخ واهیم به داد کارکنان استانداری البرز زودتر برسد با مشکلات مالی که ایجاد شد توسط تیم قبلی وصرف هزینه های بسیار در همایش دو سر باخت هم اکنون کارکنان استانداری روزهای سختی را طی می کنند.
    لطفا تکلیف آقایان شجاعی باغینی ،علیرضایی،بهزاد خان جعفری،صمد بهزاد وشاهپور خان را زودتر روشن کنید هر روز حرف وحدیث رفتن دوستان گسترشی خسته کننده شده دفاتر بی برنامه هستند

  3. متاسفانه ماندگاری آقای رستم زاده ومظفری کام شیرین تغیرات وتحولات را بر زبان کارشناسان استانداری تلخ نموده است آقای استاندار عزیز محبت فرموده در خصوص تغییر این افراد تسریع نمائید.تا …………. چی بگم

  4. امیدواریم با امدن اقایان تغییراتی صورت پذیرد وآقای بهزاد خان جعفری که هم اکنون مدیر کل سیاسی وانتخابات است واز جغرافیای سیاسی کرج وحتی جناح بندی های سیاسی کشور اطلاعات خاصی ندارد و بواسطه ایلامی بودن توسط اقای مظفری وبه واسطه گسترشی بودن توسط اقای رستم خان شاهپور الممالک حمایت می گردد.به محل کار قبلی خود بازگردد. الهی امین بابا به خدا انتخابات نزیدک استان رو هواست با این ادمها

  5. متاسفانه آقای رستم زاده هرچی نیروی غیر کار امد که در دبیر خانه گسترش همکارش بودند را به عنوان مدیر کل در استانداری البرز منصوب کرد وتایپیست دفتر معاونت استانداری را مدیر کل کرد الان بدون برگزاری مناقصه تعمیر چیلر های استانداری البرز را سپرده اند به یکسری ادم دلال با مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان که فقط سیستم گرمایش وسرمایش را تعمییر بنمایند به نظر شما الان چندمین روز از گرمای طاقت فرا رسیده است ایا تعمییر با این حجم به زمستان می رسد تمام کارکنان در ایام تابستان وماه مبارک چه باید بکنند دوست عزیر شاهپور رستم زاده که ادعای مدیریت دارید می شود پاسخ دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *