• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۵:۱۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

هیچ ایرادی بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان البرز وارد نیست

Byrotitr

ژوئن 23, 2014

روتیتر:نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ ایراد و شائبه ای بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان البرز وارد نیست.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،محمدجواد کولیوند نماینده مردم شهرستان کرج در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار کرج رسا با اشاره به اینکه سال گذشته و پس از انتخابات، به تمام شکایت ها پاسخ داده شده است، اظهار داشت: فرایند انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان البرز در موعد مقرر به اتمام رسیده و ازسوی نهادهای ذیربط کشور تایید شده است».

وی تاکید کرد: هیچ خللی از قبیل شمارش آرا ، تایید صلاحیت ها و نوع برگزاری انتخابات وجود نداشته و هیات مرکزی انتخابات این امر را مورد رصد قرار داده است و در این راستا، هیات نظارت بر انتخابات شورا های اسلامی شهر و روستای کشور آمادگی لازم را برای پاسخگویی در این زمینه دارا می باشد.

نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی افزود: هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور به شکایات واصله از استان البرز رسیدگی کرده است، بنابراین واکاوی دوباره این انتخابات توسط عده ای خاص و تشکیک در حماسه حضور مردم شهید پرور استان البرز جای سوال دارد.

کولیوند در پایان گفت: پس از برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تعدادی از کاندیداها که تایید صلاحیت نشده بودند یا اکثریت آراء مردم را به دست نیاورده بودند، به انتخابات کلانشهر کرج معترض بودند و در روزهای اخیر سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از پیگیری شکایت تعدادی از کاندیداهای شورای شهر کرج خبرداده بود.

گفتنی است، سیدطاهر طاهری استاندار سابق البرز که یک ماه پیش با پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس از سمت خود کنار گذاشته شد، در جمع خبرنگاران از تخلف در انتخابات شورای شهر کرج سخن گفته بود.

One thought on “هیچ ایرادی بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان البرز وارد نیست”
  1. سلام
    خوب معلومه دیگه انتخابات شورای شهر گرمدره -یکی از شهر های استان البرز که آقای نماینده از صحت انتخابات انتخابات استان دفاع می کنند- که از قضا رئیس هیت نظارت بر انتخابات مجلس هم بود – ابطال شده اگر انتخابات پر ابهام شهر مرکز استان وکلان شهر کرج هم ابطال شود !!!!! چی میشه و هیت نظارت وریس اش …..
    برای حفظ خودمان هرکاری لازم باشد انجام می دهیم بدون اینکه بدانیم چه ظلمی به انقلاب ونظام مقدس جمهوری اسلامی ورهبری می کنیم. و پشتوانه اصلی نظام را که همانا پس از عنایت حضرت حق، مردم است را نادیده می گیریم وحاضر نیستیم عذر خواهی کنیم .امیدواریم مقامات عالی کشور مصالح ملی را با رهنمود های لازم یک بار دیگر به آقایان یاد اوری فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *