• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۸:۲۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

جلسه جلب مشارکت و سرمایه گذاری در سازمان مدیریت پسماند برگزار شد

Byrotitr

جولای 14, 2014

روتیتر:جلسه جلب مشارکت و سرمایه گذاری در سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با حضور عوامل شرکت آلتاش برگزار شد.

 

 

 

zeynolabediniii

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر،این جلسه به همت مدیریت اداره مشارکت ها و سرمایه گذاری شهرداری کرج به منظور جذب سرمایه گذار در زمینه بهره برداری از پسماندهای شهری برگزار شد.

در این جلسه در خصوص پردازش، بهره برداری و تولید انرژی از پسماندهای شهری مواردی مطرح شد که شرکت آلتاش به عنوان یکی از شرکت های بزرگ ترکیه ای در این جلسه حضور داشت.

این شرکت که در کشور بلغارستان و شهرهای استانبول، آنکارا، ازمیر سابقه کار پردازش و تفکیک زباله ها از مبدا را داشته است در این نشست علاقه مندی خود را برای سرمایه گذاری، نصب، راه اندازی و بهره برداری در خصوص مدیریت پسماند در کرج اعلام کرد.

شرکت آلتاش فعالیت مشترکی با شرکت فرانسوی سیتا داشته و امکان بهره برداری از تجربیات این شرکت را نیز داراست.

پس از بررسی سوابق کار شرکت آلتاش و ارزیابی توانمندی های این شرکت، تفاهم موقت به منظور همکاری های آتی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با شرکت آلتاش فراهم شد.

همچنین در این نشست مقرر شد، شرکت آلتاش چارچوب سیاست های کلی سازمان در خصوص سرمایه گذاری در زمینه های پردازش، استحصال انرژی و تفکیک، پیشنهادات مشخص خود را ارائه کنند.

شایان ذکر است در این جلسه، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، سرپرست اداره مشاکرت ها و سرمایه گذاری شهرداری کرج، معاون پژوهش، مسئول طرح و برنامه، معاون اجرایی، قائم مقام سازمان مدیریت پسماند، تعدادی از مشاوران سازمان و عوامل شرکت های آلتاش و سیتا حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *