• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۱۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

قاسم‌خانی و بهاره رهنما هم در حمایت از مردم غزه آمدند

Byrotitr

آگوست 3, 2014

روتیتر:پیمان قاسم‌خانی و بهاره رهنما با حضور در مرکز اهدای خون تهران، حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند.‌

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ، این زوج هنری ظهر یکشنبه ۱۲ مرداد ماه به مرکز انتقال خون رفتند و حرکت نمادین اهدای خون را برای حمایت از مردم غزه اقدامی مهم دانستند.

پیمان قاسم‌خانی در این‌باره گفت: بیش از آنکه خون ما اهمیت داشته باشد‌، جنبه نمادین این حرکت برای حمایت از مردم غزه ارزشمند است و شاید این نوع اقدامات درهمین اندازه کوچک هم تاثیر گذار باشد.

بهاره رهنما هم با اشاره به اینکه شاید براساس کنوانسیون‌های بهداشتی جهانی این نوع خون‌ها قابلیت ارسال به کشورهای دیگر را نداشته باشند‌، اما این حرکت نمادین که مساله غزه را به یاد هم نوعان می‌اندازد‌، تلنگری به انسانیت ماست و همین نکته اهمیت زیادی دارد.

او با اشاره به اینکه به دلیل کم خونی نتوانسته خون اهدا کند‌، یادآور شد: با این حال حضورم در این مرکز به آگاهی‌های خودم درباره اهدای خون افزود که می‌توانم آن را به دیگر هم‌وطنانم منتقل کنم.

 

بهاره رهنما که با لباس تئاتری «دورهمی زنان شکسپیر» به مرکز انتقال خون تهران مراجعه کرده بود،از امشب این تئاتر را به صحنه می‌برد.

قرار است در ادامه اقدام نمادین سینماگران و مدیران سینمایی هنرمندان دیگری هم برای اهدای خون حضور یابند.

روز گذشته ۱۱ مرداد ماه نیز رئیس سازمان سینمایی و جمعی دیگر از مدیران این سازمان و نیز برخی از سینماگران از جمله اصغر فرهادی خون خون را اهدا کردند.

 

 

 

پیمان قاسم خانی، بهاره رهنما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *