• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۰۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

لزوم احیای باغات ورودی کرج

Byrotitr

آگوست 6, 2014

روتیتر:مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج بر لزوم احیای باغات ورودی کرج در محدوده مترو تاکید کرد و گفت: در واقع با تحقق این مهم، مکان نمایشگاه دائمی نهاده ها و ادوات کشاورزی تجهیز می شود که در رونق این حوزه بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،عباس زارع اظهار داشت: متاسفانه ورودی شهر کرج به دلیل استقرار دو ملک در ابتدای بلوار شهید چمران که متعلق به وزارت جهاد کشاورزی است، بسیار نازیبا و ناخوشایند است که باید مسئولان ذیربط اهتمام ویژه ای برای ساماندهی وضع موجود داشته باشند.

وی افزود: در ملک ضلع غربی اسکلت بنایی وجود دارد که قرار بود در گذشته تبدیل به نمایشگاه نهاده ها و ادوات کشاورزی شود اما بیش از ۲۰ سال می باشد که به صورت نیمه کاره رها شده است.

این مسئول عنوان کرد: همچنین در ضلع شرقی بلوار در مجاورت رودخانه کرج، ملکی که به وسیله نرده محصور شده و سابقا دارای درختان انبوه و پوشش سبز بسیار مناسب بود، در حال حاضر به دلیل عدم رسیدگی، تمامی درختان از بین رفته است.

آثار ناخوشایند بی سامانی ورودی کرج برای شهروندان مشهود است

زارع ادامه داد: در این زمینه در برهه ای، سازمان پارکها با طرح شکایتی، محکومیت متولیان در مراجع قضایی را پیگیری کرد تا این باغ مجددا احیا شود اما  برغم مسئولیت مستقیم جهاد کشاورزی در امر حفظ و نگهداری درختان و بهبود فضای سبز، متاسفانه اقدامی صورت نگرفته است.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج یادآور شد: در واقع هم اکنون آثار ناخوشایند خشکی درختان برای شهروندان و مسافرانی که از کرج گذر می کنند، مشهود است.

لزوم احیای درختان باغ ورودی کرج

وی اظهار داشت: با توجه به محل استقرار این دو ملک در ورودی شهر کرج، با سرمایه گذاری مناسب و برنامه ریزی اصولی می توان، خدمات بسیار شایسته ای را به شهر و شهروندان ارائه کرد همچنین این مهم بهبود وضعیت اقتصاد کشاورزی و محیط زیستی را می تواند در پی داشته باشد.

این مسئول گفت: در این زمینه مسئولان جهاد کشاورزی و تمامی افراد مسئول در این موضوع باید اهتمام ویژه و توجه خاصی برای احیای این باغها داشته باشند تا علاوه بر تحقق این مهم، مکان برپایی نمایشگاه دائمی نهاده ها و ادوات کشاورزی نیز فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *