• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۱۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

ترکاشوند بر مدار مدیریت جهادی ؛ افتتاح پروزه های بزرگ زودتر از موعد/بوار دانش آموز زودتر از موعد افتتاح می شود

روتیتر:پس از افتتاح زود تر از موعد مکمل پل سوم خرداد ،پل شهید کچویی و روگذر پل حافظ زودتر از موعد آنهم در کمتر از یک سال انخاب ترکاشوند به عنوان شهردار کرج اینبار نوبت به تقاطع غیر همسطح دانش آموز رسیده است که زودتر از موعد افتتاح شود .

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ، گرچه برخی از این پروزه ها در زمان پیش از ترکاشوند آغاز و یا برنامه ریزی شده بود اما افتتاح زودتر از موعد این پروزه های در زمان ترکاشوند آنهم در شرایطی که کمتر از یک سال از انتخاب وی به عنوان شهردار می گذرد ، دستاوردی است که بی تردید جای تامل و ثبت دارد.

پل مکمل سوم خرداد ، پل شیهد کچویی ،پل حافظ  از جمله مهمترین پروزه هایی هستند که طی ۱۰ ماه گذشته و زودتر از موعد توسط ترکاشوند و کابینه اش افتتاح و به بهره برداری رسید که این نشان از عزم دکتر ترکاشوند برای تحقق مدیریت جهادی  در عرصه شهرداری کرج چه در حوزه اقتصاد و چه در حوزه فرهنگ دارد.

در عین حال خبر افتتاح تقاطع غیر همسطح دانش آموز که یکی از مهمترین تقاطهع های غیر همسطح استان البرز به شمار می رود و بیش از یک سال دچار وقفه شده بود تکمیل کننده تبلور مدیریت جهادی در مدیریت ترکاشوند و تیم همراهش دارد .

افتتاح زود تر از موعد این پروژه های مهم علاوه بر اینکه سبب صرفه جویی اقتاصادی دارد ، سبب تغییر تفکر فرهنگی شهروندان بر کارکرد بزرگترین مجموعه اداره شهرها دارد .

در همین راستا شهردار کرج همواره با بازدید های مکرر و البته کارشناسانه پروزه های در حال انجام در صدد است تا موتور محرک شهرداری کرج را در تمامی زمینه های بویزه اتمام زود هنگام پروژه های را بیش از پیش به حرکت و شتاب درآورد .

بازدید مداوم و مستمر از تقاطع های غیر همسطح و سایر پروزه های نیز در همین راستا قابل ارزیابی است . که در این ارتباط روند اجرای پروژه ” زیرگذر دانش آموز ” با حضور علی ترکاشوند شهردار کرج، اعضای شورای اسلامی شهر، علی اصغر کمالی زاده معاون فنی و عمرانی شهرداری و جمعی از کارشناسان عملیات اجرایی بازدید شد.

این برای چندمین بار است که شهردار کرج روند اجرای پروزه های عمرانی و کلان کرج را از نزدیک مورد بررسی موشکافانه قرار می دهد .

شهردار کرج در روند این بازدید به اهمیت پروژه زیرگذر دانش آموز اشاره کرد و با بیان اینکه این پروژه  از جمله مهمترین پروژه های شهری است، گفت: تغییرات صورت گرفته اجرای تقاطع غیر همسطح شهدای دانش آموز را از تقاطع روگذر شمالی- جنوبی به زیرگذرشرقی-غربی تغییر داد.

ترکاشوند بیان کرد: با انتخاب پیمانکار و عبور از پروسه های قانونی، اجرای پروژه زیرگذر دانش آموز عملیاتی شد و اکنون نیز با جدیت و اهتمام ویژه ای که در مدیریت شهری وجود دارد، امیدواریم افتتاح و بهره برداری از این پروژه زودتر از موعد مشخص شده انجام شود.

وی از اهداف مهم مدیریت شهری کرج را تسریع و تعیین تکلیف نهایی پروژه های عمرانی شهر ذکر و عنوان کرد: اتمام عملیات عمرانی پروژه زیرگذر شهدای دانش آموز با توجه به نیاز کرج به اجرای پروژه های عمرانی از جمله پروژه مذکور، در دستور کار شهرداری قرار دارد.

بلوار دانش آموز زودتر از موعد افتتاح می شود

شهردار کرج گفت: بهره برداری زود هنگام پروژه های شهری ضمن تحقق اولویت ها و اهداف مدیریت شهری تسریع در اجرای طرح های کلان عمران شهری را ممکن می سازد ضمن آنکه رضایت شهروندان نیز به صورت مطلوب جلب می شود.

ترکاشوند با ارزیابی مثبت از اجرای پروژه شهدای دانش آموز عنوان کرد: شهروندان کرجی به ویژه ساکنین محله دولت آباد از خروجی ها و آیتم های اجرای این طرح منتفع می شوند ضمن آنکه بار ترافیک شهری به تبع بهره برداری از این زیرگذر به نحو مطلوبی کاهش می یابد.

در این بازدید محمود دادگو رئیس شورای اسلامی شهر، علی حاج کاظم،  ابوالحسنی، شریفی، غلامرضایی، روح الله کیان و وحیدی از اعضای شورای اسلامی شهر حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *