• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۵۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

بازیابی هویت شهری در نمایشگاه گل و گیاه

Byrotitr

سپتامبر 9, 2014

روتیتر:سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج نمایشگاه گل و گیاه را فرصتی مغتنم برای بازیابی هویت این کلانشهر دانست و گفت: رسانه های ملی و استانی در انعکاس بزرگ ترین رویداد فضای سبز استان البرز به مرکزیت کرج سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،احمد خیری در حاشیه بازدید از نمایشگاه گل و گیاه اظهار داشت: این حرکت کاملا متمایز که از سه سال گذشته به همت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در حال برگزاری است به برند کلانشهر کرج تبدیل شده و از جایگاه بسیار ویژه ای در ایجاد احساس تعلق و سرمایه اجتماعی در میان شهروندان برخوردار است.

این مسئول با اشاره به آمار بازدیدکنندگان نمایشگاه در اولین روز بازگشایی عنوان کرد: استقبال کم نظیر مردم نشان می دهد مجموعه مدیریت شهری در انجام ماموریت خود که ایجاد تنوع، توجه به بهداشت روانی و نشاط شهروندان است، موفق عمل کرده است.

وی نمایشگاه گل و گیاه کرج را فرصتی مغتنم برای بازیابی هویت این کلانشهر دانست و ادامه داد: هویت کرج و آنچه که به عنوان باغ شهر و ایران کوچک می شناسیم با حضور اقوام مختلف، غرفه های بسیار متنوع و برگزاری برنامه های جانبی به همت دستگاه های فرهنگی،NGO ها و سازمانهای مردم نهاد در سومین نمایشگاه گل و گیاه تجلی یافته است.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج گفت: استقبال مردم از نمایشگاه حاکی از این است که مجموعه مناسبی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا مردم احساس مطلوبی از عملکرد خادمین خود در مدیریت شهری داشته باشند.

خیری ضمن تقدیر از نگاه ویژه اصحاب فرهیخته رسانه در پوشش اخبار متذکر شد: در مدت زمان کوتاه بازگشایی سومین نمایشگاه گل و گیاه، نام کرج در رسانه های عمومی درخشش خاصی داشته و این فرصت بسیار مناسبی برای معرفی جاذبه های هویتی کلانشهر کرج است.

وی افزود: با توجه به پیشینه باغ شهری کرج، این منطقه پایتخت فعالیتهای علمی در حوزه صنعت کشاورزی و رویدادهای حوزه فضای سبز محسوب می شود که حضور فعال اصحاب رسانه در انعکاس این پتانسیلها بسیار موثر است.

این مسئول با بیان این مطلب که اداره شهر بدون مشارکت و حضور پویای شهروندان میسر نخواهد بود، اظهار داشت: افزایش مشارکت مردمی در پروسه مدیریت شهر بسیار نتیجه بخش و کارآمد خواهد بود لذا انتظار داریم شهروندان عملکرد مدیریت شهری را مورد ارزیابی قرار داده و با ارائه پیشنهادات و انتقادات خود ما را در عمران و آبادانی هرچه بیشتر شهر یاری کنند.

خیری عنوان کرد: احساس تعلق مردم به برنامه های مدیریت شهری یک سرمایه ارزشمند محسوب می شود که به پاس این همراهی و تعامل شهروندان تلاش داریم تا با استفاده از  فرصتی که استقبال مردم از فعالیتها ایجاد می کند، گام های بزرگتر و بهتری در مسیر رشد و توسعه روز افزون شهر برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *