• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۰۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

اکبریان :تلاش شهرداری کرج در افتتاح پیش از موعد تقاطع دانش آموز ارزشمند است

Byrotitr

سپتامبر 14, 2014

روتیتر:نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا با حضور در محل اجرای تقاطع غیرهمسطح شهدای دانش آموز، تدبیر مدیریت شهری در افتتاح پیش از موعد این مسیر را یک راهکار مدیریتی در کاهش سطح ترافیک ارزیابی کرد و گفت: ترافیک امروز تبدیل به معضلی شده که با تنگ فشردن گلوی این کلانشهر راه نفس کشیدن را بر مردم و ساکنانش تنگ کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،عزیز اکبریان با اشاره به اینکه اجرای تقاطع غیرهمسطح در مسیر چهارراه دولت آباد، یکی از الزامات شهری در بهبود وضعیت ترافیک بود و همت مدیریت شهری در بهره برداری زودتر از موعد از این طرح ارزشمند است، افزود: حجم ترددها در شهر با توجه به میزان مهاجرت پذیری بالای استان روزبه روز رو به افزایش بوده و اتخاذ تدابیر مناسب در این معبر که یکی از گلوهای ترافیکی منطقه به شمار می آید، ضروری به نظر می رسید.

اکبریان بهره برداری از طرح پیش از آغاز سال تحصیل و افزایش ترددهای روزانه در شهر را یک اقدام قابل تقدیر از سوی مدیریت شهری برشمرد و  ادامه داد: شهرداری کرج با درک ضرورت های ترافیکی، اجرای طرح را آغاز کرد و با همتی که به خرج داد به زودی شاهد تکمیل و گشایش تقاطع غیرهمسطح شهدای دانش آموز خواهیم بود.

وی بیان کرد: شهر نیازمند همت و مدیریت جهادی بخصوص در حوزه حمل و نقل و ترافیک است و اگرچه اجرای تقاطعات و رمپ های مختلف بخشی از درمان بیماری ترافیک است، اما درمان قطعی به شمار نیامده و مسکنی موقت برای کاهش درد ناشی از تردد بیش از حد خودروها در این کلانشهر به حساب می آید.

نماینده مردم کرج، پیگیری طرح های بزرگ همچون قطار شهری را از اولویت های نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی خواند و تصریح کرد: متاسفانه کاهش سقف اعتبارات در پی افزایش تحریم ها امکان چانه زنی های ما در بخش های مختلف را کاهش داده و با این همه ما به عنوان وکلای مردم در مجلس شورای اسلامی که امکان احقاق حقوق مردم البرز از دولت را داریم، می کوشیم همواره اولویت های استان را مد نظر قرار داده و پی گیر این حقوق باشیم.

اکبریان عنوان کرد: مادامی که تزریق اعتبارات لازم برای راه اندازی ناوگان حمل و نقل عمومی متشکل از اتوبوس، تاکسی، قطار شهری و دیگر امکانات این حوزه صورت نگیرد نمی توان از این بخش انتظار معجزه داشت و تنها راه حل های موقت می تواند بخشی از این معضل را کمرنگ نماید.

وی با اذعان به مشکلات موجود، از احداث و اجرای حدود ۵۰ پل در سطح شهر به عنوان یک خدمت موثر از سوی مدیریت شهری به حوزه ترافیک و حمل و نقل یاد کرد و از شورا و شهرداری بابت اقدامات فوق تقدیر به عمل آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *