• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۶:۵۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

شهردار کرج پای گلایه ها و مطالبات شهروندان نشست / مدیریت جهادی، راهگشای مشکلات

Byrotitr

سپتامبر 15, 2014

روتیتر:لبخند امروز در حالی بر لبان شهردار کرج جاری شد که گوش های وی شنوای گلایه ها، خواسته ها و تقدیر از عملکرد رضایت بخش مدیرانش در مناطق ۴ و ۱۲ شهرداری کرج بود تا نشان دهد مدیریت جهادی می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،در دیدار مردمی صبح امروز شهردار کلانشهر کرج با ساکنان و معتمدین دو منطقه ۴ و ۱۲ که در دفتر مدیران این مناطق برگزار شد، علی ترکاشوند نخست پای صحبت معتمدین و شهروندان منطقه ۱۲ نشست.

در صفحه نخست سخنان معتمدین منطقه، نخستین کلام به انتقاد از شهرداری اختصاص یافت. در این دیدار که با حضور دبیر شورای اسلامی شهر به عنوان نماینده مردم برگزار شد، یکی از معتمدین شهر با گلایه از عدم تکریم ارباب رجوع، محور گفته هایش را به عدم همراهی بخشی از بدنه مدیریت شهری با معتمدین اختصاص داد و از شهردار خواست پیگیر رفع این دغدغه باشد.

علی ترکاشوند در پاسخ به نظر این عضو مجمع معتمدین شهر، حضور خود در این جلسه را در پی ابلاغ عدم رضایت این شهروندان اعلام کرد و بیان داشت: در دیداری که پیش از این با مجمع معتمدین برگزار شد، این بحث طرح شده و بنده با لحاظ همین امر و با هدف رفع سوء تفاهم ایجاد شده در کنار وظیفه سرکشی به مناطق و رصد فعالیت ها، امروز در منطقه ۱۲ حضور یافته ام.

تکریم شهروندان اصل غیرقابل تغییر مدیریت شهری

وی با بیان اینکه بیشتر معتمدین دارای نامی معتبر و سابقه ای طولانی در شهر و مسئول پیگیری مشکلات منطقه خود هستند، تکریم ارباب رجوع را یک اصل غیرقابل تغییر در مدیریت شهری خواند و اظهار داشت: قطعا همه حوزه ها و دستگاه ها دارای اشکالاتی هستند و شهرداری کرج، مناطق و سازمان های تابعه آن نیز از این امر مستثنی نیستند به طوری که گاه مشکلاتی از این دست بین مسئولان و مراجعان به وجود می آید.

ترکاشوند هدف از حضور در مناطق و گفتگوی بی واسطه با مردم را دریافت همین گونه نظرات و انتقادات و رصد فعالیت های انجام گرفته و بررسی مشکلات موجود بیان کرد و افزود: هدف ما رفع نواقص و تقویت نقطه قوت هاست و نباید تنها به نقاط ضعف و بیان ایرادات پرداخت.

وی اضافه کرد: از این منظر می کوشیم با توصیه پیوسته به مدیران و کارکنان این دستگاه، تکریم ارباب رجوع را به عنوان یک الگوی ثابت و غیرقابل اغماض گوشزد نماییم.

تقویت سرانه ورزش، افزایش سرانه سلامت

شهروند دیگری که امروز فرصت گفتگو پای میز مشترک با شهردار را به دست آورده بود، احداث و تکمیل طرح های ورزشی به ویژه ساخت استخر با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و جوانان و نوجوانان در منطقه را یادآور شد و از وی خواست با نگاهی ویژه به دغدغه های حوزه ورزش منطقه ۱۲ نگریسته شود.

بهنام محمودی که در این نشست شهردار کرج را همراهی می کرد، با تایید خواسته های این شهروند از پی گیری های شورا و شهرداری در این خصوص خبر داد و بیان داشت: ضرورت فرهنگسازی و توسعه امر سلامت در این منطقه بسیار محسوس است و افزایش سرانه های ورزشی باید مورد توجه مسئولان حوزه مدیریت شهری و منطقه مذکور قرار گیرد.

محمودی به وجود برخی اراضی دارای قابلیت ورزشی در این منطقه اشاره کرد و از شهردار خواست برای تبدیل این زمین ها به مراکز ورزشی اقدام کنند.

شهردار نیز با تایید این درخواست، برای اجرای عملیات و آغاز احداث مراکز ورزشی اعلام آمادگی کرد و بیان داشت: ما برای آغاز هر گونه همکاری در این خصوص با شهروندان و سرمایه گذاران آماده ایم.

دیدار ۶ ساعته با شهروندان

در ادامه این دیدار، شهروندان به مشکلاتی در منطقه اشاره کردند که از این جمله بهبود وضعیت کانال سیاه جوب، جمع آوری سگ های ولگرد، احداث پل عابر پیاده، تجهیز و تکمیل ناوگان حمل و نقل عمومی بخصوص اتوبوس بود که شهردار کرج با نگاه مساعد خود در این خصوص دستوراتی را صادر کرد.

ترکاشوند سپس در معیت بهنام محمودی به منطقه ۴ شهرداری کرج رفت و در آنجا نیز به گفتگو و رفع مشکلات شهروندان پرداخت.

گفتنی است این ملاقات مردمی امروز دوشنبه از ساعت ۹ صبح در محل ساختمان منطقه ۱۲ واقع در پارک هامون آغاز شد و با حضور در ساختمان منطقه ۴ تا ساعاتی بعد از ظهر ادامه پیدا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *