• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۵:۰۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

ترکاشوند شهردار کرج: اطاعت از ولایت فقیه رمز پایداری انقلاب است

Byrotitr

سپتامبر 28, 2014

روتیتر سید محسن میرحبیبی :کلیددار شهر کرج، ذکر نام شهدا را مایه نزول برکت و بذل توجه آنان به هر جمعی ارزیابی کرده و تبعیت از ولایت فقیه را رمز پایداری انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،علی ترکاشوند در مراسم تجلیل از فرزندان شهدای شهرداری کرج  با بیان اینکه شهدا با تقدیم گوهر وجودشان در راه حفظ استقلال و تمامیت اراضی کشور دیگر حرفی برای گفتن باقی نگذاشتند، تصریح کرد: اقیانوسِ شجاعت و معرفتِ ایشان، دنیا را غرق در سکوت کرد و مفسرین و تحلیلگران جهان را متحیر و متعجب ساخت.

ترکاشوند با یادآوری نزدیک بودن به ایام محرم و عاشورای حسینی(ع) راه این شهدا را در ادامه راه شهدای کربلا دانست و تصریح کرد: اینان نه ۷۲ تن بلکه هزاران هزار نفر و پشت به پشت هم در جبهه های نبرد حق علیه باطل در خون غلطیدند و نه یک کربلا که صدها کربلا آفریدند.شهردار کرج، فرزندان شهدا را از سلسله پاک آنانی دانست که مشعل دارِ هدایتِ ملت بودند و وجودشان را همچون شمعی در راهِ زنده ماندنِ دین و قرآن و اسلام سوزاندند.
وی با بیان اینکه آرامش و آسایش امروز ما محصول جانفشانی های شهدا است، تعداد شهدای این استان را شش هزار نفر عنوان کرد که سبب شده است نام این نقطه از جغرافیای ایران برای همیشه به عنوان کشوری شهیدپرور در نقشه دل و روح ایرانیان ثبت شود.

ترکاشوند خطاب به فرزندان شهدای حاضر در جلسه گفت: قطعا برای سخن گفتن از شهداء و ارج نهادن حقیقی به آن عاشقان و پیروان مکتب عاشورایی، شما که وجودتان معطرِ به ایثار و عاشقی است، مقدم تر هستید، اما چگونه می توان از مقام و عظمت ِمادران و پدران شهداء چیزی نگفت؛ همان هایی که با دستانِ خودشان پیشانی بند یا زهرا (س) و یا حسین (ع) را بر پیشانی بلند فرزندانشان بستند و با دعایِ خیر شهادت و آرزوی پیوستن به کاروان کربلا آنان را بدرقه جبهه های نبرد حق علیه باطل کردند.

شهردار کرج در پایان با اشاره به اینکه تمام هم و غم مسئولان باید بر حفظ وصایا و عمل به آرمان های آنها استوار باشد، ابراز امیدواری کرد: امیدواریم ما به عنوان خدمتگزاران مردم، در عمل به وصایا و آرمان های شهداء که همانا پیروی از ولایت فقیه و حرکت در مسیر اعتلای ارزش های دینی و انقلابی است، موفق باشیم و بتوانیم قلوب خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران را از خود راضی نگه داریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *