• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۳:۳۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

مراتب تقدیر وتشکر ساکنان شهرک نهال و بذر از مدیر منطقه ۹ کرج

Byrotitr

اکتبر 21, 2014

روتیتر:معتمدان شهرک نهال و بذر در منطقه ۹ کرج طی ارسال نامه ای به شهردار کرج از زحمات شهردار این منطقه و تیم اجرایی قدر دانی بعمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ، در این نامه آمده است :

جناب آقای مهندس ترکاشوند شهردار محترم کرج

با اهداء سلام و تحیات

احتراما باستحضار عالی میرساند علی رغم اینکه شهرک مسکونی نهال و بذر سال هاست در تعریف جایگاهش از نظر دریافت خدمات شهری مجوز های ساخت و ساز و بازسازی اساسی در شرایط مبهم و سرگردانی قرار دارد ولی با برخورداری از خدمات شهری منطقه ۹ بصورت منفصل و در سایه رسیدگی ها و حضور مدیران ارشد این منطقه در شهرک نهال و بذر شوقی افزون برای ساکنین این محدوده و مخاطبان عرصه های تحت مدیریت خود فراهم آورده و به شعار شهر ما خانه ماست طراوت بخشیدند.

امروزه چهره عباس مهندس سعیدی کیا شهردار  منطقه ۹ برای ساکنین این شهرک چهره یک مدیر نا آشنای پشت میز نشین نیست.

مردم شهرک مدیری که شخصا با حضور نا محسوس در منطقه و گفتگوی با مردم جویای مشکلات و نیازهای آنان بوده و در جمع نمازگزاران به درد دل ساکنین این شهرک گوش فرا سپرده است را می شناسند.

ساکنینی که عموما از محققین و کارکنان بازنشسته موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر، که سهم بر جسته ای در کشاورزی نوین کشور داشته اند  و سالهاست که با ادامه سکونت خود طعم تلخ محرومیت از بهره مندی خدمات شهری را در این منطقه چشیده اند.

حضور شهردار  منطقه ۹ کرج در جمع پر شور و صمیمی نماز گزاران، موجب گردیده تا ساکنین فرصت بیابند مشکلات و نیازها و کمبودهای منطقه را رودر رو مطرح نمایند انتظار آن است که مسولین شهرداری کرج و شورای اسلامی شهر، در تداوم حمایت های گذشته خود، به ویژگی های خاص این شهرک عنایت فرمایند.

بدون تردید در این شهرک زمینه به خوبی فراهم است که به صورت شهرکی نمونه و الگو، چون نگینی در گستره منطقه ۹ و حتی کلان شهر کرج بدرخشد.

از برجسته ترین این ویژگی ها میتوان میانگین بالای سطح تحصیلی، همبستگی عاطفی و روحیه همیاری این شهرک را بر شمرد.

در چنین فضای مطلوبی، عنایت محوری مسئولین و نمایندگان شورای شهر در کاهش چالش ها و مشکلات پیش روی آنها بسیار نقش آفرین خواهد بود.

عمده ترین مشکلات مطرح شده که به مجموعه مدیریت شهری  کرج مربوط بوده است و امیدواریم با همت و مساعدت مسولین ارجمند مرتفع گردد عبارتند از:

۱- محدوده شهرک نهال بذر با برخورداری از خدمات شهرداری منطقه ۹ به صورت مفصل، سالهاست که در تعریف جایگاهش از نظر دریافت خدمات شهری، مجوزهای ساخت و ساز و بازسازی اساسی در شرایط مبهم و سر گردان قرار دارند. امید آنکه در طرح تفضیلی، با هویت شفافی که در این مهم به آن داده میشود ساکنین را از سال ها انتظار آسوده سازد.

۲- احداث پل عابر پیاده که به استناد مصوبه کمیسیون عمران و شهر سازی شورای شهر کرج در سال ۱۳۹۰ تا کنون تحقق نیافته است و همه ما شاهد حوادث ناگوار در این جاده هستیم، یکی از افراد حادثه دیده، محمد کاوه پدر شهید کاوه است که جندی قبل دچار صانحه گردید و امیدواریم با عنایت مسئولین محترم آخرین قربانی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *