• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۰۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

احداث تقاطعات غیرهمسطح تدبیر شایسته مدیریت شهری کرج برای رفع معضلات رافیک است

Byrotitr

اکتبر 24, 2014

روتیتر:نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث تقاطعات غیر همسطح در کرج، توسعه مسیرهای ارتباطی را رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر، محمدجواد کولیوند عصر روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری آیین بهره برداری از پل شهدای ارتش در منطقه ۳ کرج (جاده ملارد) با بیان این مطلب افزود: با اجرای این طرح های ترافیکی می توان امیدوار بود، کرج با ترافیک سنگین خداحافظی کند.

عضو خانه ملت، نقش مهم احداث تقاطعات غیرهمسطح در کاهش ترافیک شهری را یادآور شد و عنوان کرد: طرح های‌ عمرانی که با محور رفع ترافیک شهری اجرا می شوند،‌ رهاورد های بسیاری را در پی دارند که روانی ترافیک و آسایش روانی از جمله آن هاست. این سازه های ترافیکی همچنین اجرای سرمایه ‌گذاری را در شهر پایه گذاری می کنند.

این نماینده مجلس، بهره برداری از تقاطعات غیرهمسطح را راهکار رفع مشکل ترافیکی دانست و افزود: کرج در این زمینه با تکیه بر اقدامات کارشناسی شده اجرای تقاطعات غیرهمسطح را از طریق مدیریت شهری در اولویت کاری خود قرار داده است.

احداث تقاطعات غیرهمسطح تدبیر مدیریت شهری برای رفع معضلات ترافیک

نائب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای کشور مجلس شورای اسلامی، احداث تقاطعات غیرهمسطح را تدبیر شایسته مدیریت شهری برای رفع معضلات ترافیکی دانست و بیان کرد: واقع شدن کلانشهر کرج در مسیر مواصلاتی ۱۳ استان کشور  ضرورت اجرای طرح های کلان ترافیکی در این کلانشهر را دو چندان می کند.

کولیوند در پایان از جمله تعهدات مدیریت شهری را توسعه همه جانبه شهر خواند و تاکید کرد: توسعه باید مبتنی بر رعایت چارچوب های صحیح فنی، هندسی و برنامه ریزی شده باشد تا ضمن رفع معضلات شهری موجب ایجاد انبساط روانی  شهروندان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *