• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۱۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

کرج به واسطه تلاش شهردار و شورا در مسیر توسعه پایدار قرار گرفته است

Byrotitr

اکتبر 24, 2014

روتیتر:نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، مدیریت شهری را مسئول توسعه پایدار دانست و افزود: شهر کرج به واسطه تلاش جمعی مسئولان شهری اعم از شهرداری و شورای اسلامی شهر و دیگر دستگاه های ذیربط به نحو شایسته ای در مسیر دستیابی به عوامل توسعه پایدار شهری قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،عزیز اکبریان عصر امروز در حاشیه افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهدای ارتش با بیان این مطلب افزود: توسعه پایدار به مفهوم حرکت بر محور انسان و محیط است که رسیدن به این معیار به ویژه برای مدیریت شهری که بانی اجرای طرح های خرد و کلان شهری هستند، بسیار اهمیت دارد.

عضو خانه ملت به نقش شهرداریها در اجرای طرح های توسعه ای در سطح شهر اشاره کرد و با ارزیابی مثبت از انجام این فعالیت های عمرانی و زیرساختی اظهار داشت: شهرداریها با اجرای طرح ها و پروژه های شهری ضمن تامین عدالت اجتماعی و رفاه شهروندی، انتفاع شهر را میسر می کنند.

اکبریان با بیان اینکه، توسعه پایدار شهر محصول نگاه های جدید به عدالت اجتماعی، فضایی و محیطی است، عنوان کرد: از رسالت های مهم شهرداری به ویژه در مناطق پر جمعیت و پرتراکم توسعه محیطی، اقتصادی و اجتماعی در کنار هم می باشد که باید اذعان داشت شهرداری کرج در خصوص فراهم آوردن این مهم عملکردی موفق داشته است.

اجرای تقاطعات تعادل زیرساخت های ترافیکی را ممکن می سازد

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با ارزیابی مثبت از اجرای تقاطعات غیر همسطح در کرج عنوان کرد: اجرای تقاطعات تعادل زیرساخت های ترافیکی را ممکن می سازد ضمن آنکه اجرای این سازه های ترافیکی نقش مهمی را در کاهش حجم ترافیک شهری ایفا می کنند.

اکبریان، شهرداری را حامی حقوق شهروندی خواند و افزود: اجرای طرح های متعدد عمرانی، زیرساختی و زیربنایی در شهر کرج که به همت مجموعه شهرداری و شورای شهر انجام شده است حاکی از اهتمام ویژه  این نهاد های مردمی برای صیانت از حقوق شهروندی است.

وی، ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری را به عنوان اصلی ترین هدف و اولویت شهرداری دانست و افزود: بهره برداری زودتر از موعد تقاطع غیر همسطح شهدای ارتش حاکی از اراده مدیریت شهری برای وصول مطالبات مردم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *