• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۳:۵۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

تکمیل اصلاحات هندسی و بهره برداری از ۲ پل عابر پیاده مکانیزه؛ به زودی

Byrotitr

اکتبر 28, 2014

روتیتر:معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از جمله اقدامات ماه گذشته این معاونت را انجام عملیات اصلاح هندسی در خیابان شریعتی به سمت ۴۵ متری بسیج و تعریض خیابان مانی از میدان شهداء تا خیابان شهید فروغی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،احمد افضلی همچنین از افتتاح دو پل مکانیزه در شهر در آینده ای نزدیک خبر داد و اظهار داشت: این پل های عابر پیاده مکانیزه که با رویکرد ایجاد فرهنگ صحیح ترافیک و تردد مناسب عابران از درون معابر ساخته شده، در بلوارهای شهید مطهری و چمران نصب شده و آماده بهره برداری است.

افضلی اضافه کرد: هر دو پل با توجه به جانمایی انجام گرفته در محل نصب شده و آماده بهره برداری می باشند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در تشریح عملیات تعریض خیابان مانی از میدان شهداء تا خیابان شهید فروغی نیز مطالبی را عنوان کرد و افزود: تملک واحدهای تجاری واقع شده در محل اجرای طرح تعریض، با همکاری شهرداری منطقه انجام گرفته و با تخریب واحدهای خریداری شده، مشکلات عمده در مسیر اجرای طرح برداشته شده است.

افضلی گفت: با این اقدام، اجرای عملیات تعریض معبر بر اساس مصوبات طرح تفصیلی شهر و به منظور تسهیل دسترسی شهروندان از میدان شهداء به خیابان فروغی، برغان و عکس آن انجام می گیرد.

وی اجرای این طرح را با همکاری سازمان عمران و نوسازی در قالب اجرای طرح های اصلاح هندسی در حوز معاونت حمل و نقل و ترافیک عنوان کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج همچنین اصلاح هندسی خیابان شریعتی را از اقداماتی دانست که این معاونت طی ماه اخیر صورت داده و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

این مسئول، اجرای اصلاح هندسی مذکور را باعث کاهش تداخل و کانالیزه شدن حرکت های وسایل نقلیه عبوری که قصد تردد از خیابان شریعتی به سمت بلوار بسیج و عکس آن را دارند، دانست و خاطرنشان کرد: این پروژه هم اکنون در مرحله آسفالت و پیاده روسازی قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *