• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۰۷:۰۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

همایش فرصت‌های سرمایه گذاری البرز برگزار می‌شود

Byrotit

اکتبر 7, 2018

روتیتر:معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری البرز تا پایان سال خبر داد.

به گزارش روتیتر: احدالله احمدی پرگو  اظهار کرد: البرز پتانسیل‌های قابل توجهی در بخش گردشگری دارد و به فعلیت رساندن این پتانسیل‌ها نقش به سزایی براشتغالزایی، افزایش درآمد و توسعه صنعت گردشگری استان خواهد داشت.

وی ادامه داد: برای توسعه صنعت گردشگری استان با تعامل و رایزنی با اداره کل میراث فرهنگی به دنبال تدوین و اجرای طرح‌های مختلفی هستیم و امید است که این طرح‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن عملیاتی شوند.

وی افزود: در این راستا اولین جلسه مشترک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج با اداره کل میراث فرهنگی استان برگزار شد که در آن  تعدادی از مشاوران طرح‌های گردشگری استان نیز حضور داشتند.

این مسئول توضیح داد: در این جلسه پتانسیل‌های گردشگری البرز به ویژه کرج مورد بررسی قرار گرفت و طرح‌هایی هم برای اجرا ارایه داده شد.

وی اظهار کرد: بدون شک اجرای طرح‌های گردشگری استان نیازمند سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی است چون اجرای بسیاری از آن ها به هزینه بسیار زیادی نیاز دارد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: خوشبختانه سرمایه گذاران زیادی تا کنون آمادگی خود برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را اعلام کرده اند که به دنبال جذب آنها هستیم.

پرگو افزود: برای جذب این سرمایه گذاران همایش فرصت‌های سرمایه گذاری استان به همکاری  اداره کل میراث فرهنگی تا پایان سال برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: به زودی زمان و مکان دقیق برگزار این همایش اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *