• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۰۶:۲۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

جمع آوری ۲۰۰ هزار لیتر آب سطحی از آرامستان بهشت سکینه (س)

Byrotit

اکتبر 7, 2018

روتیتر:رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از جمع آوری ۲۰۰ هزار لیتر آب از بارندگی روز جاری در این سازمان، خبر داد.

 

به گزارش روتیتر: حمیدرضا عسگری  اظهار داشت: بهشت سکینه مدت ها است با مشکل کمبود آب برای آبیاری فضای سبز و شستشوی قبور روبروست و این مشکل سازمان را در فصل تابستان با معضل کم آبی مواجه مواجه می کند.

وی ادامه داد: به این منظور بررسی هایی در خصوص جمع آوری آب های سطحی حاصل از بارندگی انجام شد و با اولین بارندگی، اقدامات لازم برای جمع آوری این آب ها صورت گرفت.

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، گفت: پس از بارندگی امروز، تمام آب های سطحی سرگردانِ خارج و داخل آرامستان جمع آوری شد که خوشبختانه توانستیم طی یک روز ۲۰۰ هزار لیتر از این آب ها را ذخیره کنیم.

عسگری با اشاره به اینکه سازمان مخزن ذخیره آب ۳۶ میلیون لیتری برای ذخیره آب دارد، یادآور شد: با توجه به پیش بینی های انجام گرفته سازمان می تواند حجم بالایی از آب حاصل از بارندگی را  ذخیره کند تا در فصل تابستان با معضل کم آبی رو به رو نباشد.

به گفته رییس سازمان آرامستان های شهرداری کرج؛ کار احداث دو استخر (ذخیره آب) دیگر در قسمت جنوبی سازمان آرامستان در حال انجام است که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *