• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۹:۰۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

فاز دوم جدولگذاری معابر منطقه ۵ کرج اجرا شد

Byrotitr

نوامبر 13, 2014

روتیتر:مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج از اجرای فاز دوم جدوگذاری معابر سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر،علیرضا کیان  اظهار داشت: بلوار شهرک پردیسان، بلوار شهید مصطفی خمینی و سه راه رجایی شهر از جمله معابری هستند که در فاز دوم جدولگذاری اجرا شده اند.

این مسئول، جدول‌‌گذاری معابر و خیابان‌ها در راستای افزایش زیبایی شهر را مهم ارزیابی کرد و افزود:‌ این مهم همواره مورد توجه و تأکید مجموعه‌ مدیریت شهری است و در دستور کار شهرداری منطقه ۵ قرار دارد.

وی، هدف از اجرای عملیات جدول‌گذاری را، روان‌سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان ذکر و عنوان کرد: ساماندهی، بهسازی و زیباسازی فضاهای شهری، مناسب‌سازی پیاده‌روها و جدول‌گذاری حاشیه‌ خیابان‌ها، ارتقای کیفی معابر و افزایش خدمت‌رسانی به شهروندان از دیگر اهداف این‌گونه خدمات است.

کیان گفت: تمام مراحل عملیات همراه با نظارت دقیق جهت حسن اجرای کار انجام شده تا این عملیات با کیفیت و سرعت بیشتری به اجرا و به بهره برداری درآید و زمینه های رضایتمندی شهروندان فراهم شود که در این زمینه با توجه به نیاز بعضی از معابر منطقه به جدول گذاری و همسطح سازی این مهم با جدیت پیگیری و بر اساس جدول زمانبندی تا پایان سال اجرا می شود.

این مسئول تأکید کرد: بهسازی معابر و تعویض جداول مستهلک خیابانها و کوچه هایی که عمر بالایی دارند همچنین جدول گذاری در کوچه های فاقد جدول علاوه بر زیربنایی بودن در زیبایی شهر نیز تاثیر بسزایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *