• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

وضعیت نامطلوب زیرگذر مترو با عملیات آسفالت ریزی و جدولگذاری ساماندهی شد

Byrotitr

دسامبر 1, 2014

روتیتر:سرپرست منطقه ۱۱ شهرداری کرج گفت: وضعیت نامطلوب زیرگذر مترو با انجام عملیات آسفالت ریزی و جدولگذاری ساماندهی شد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،

مجتبی اسکندری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج اظهار داشت: زیرگذر مترو به عنوان یکی از راه های مواصلاتی منطقه در گذشته به دلیل خرابی آسفالت و نداشتن زیر ساخت مناسب، معبری حادثه خیز به شمار می رفت که معضل ترافیک نیز چاشنی آن شده بود.

وی افزود: از آنجا که انجام عملیات آسفالت ریزی و جدولگذاری معابر بر اساس اولویت های موجود و با تشخیص کارشناسان حوزه عمران انجام می شود، مدیریت شهری برای ساماندهی زیرگذر مترو به جمع بندی مثبت رسید و پس از طی مراحل پیمان و تخصیص اعتبار لازم، پروژه ساماندهی آغاز شد.

این مسئول با بیان اینکه خیابان برق جنوبی (واقع در کلاک پایین) از ورودی جاده مخصوص تا ۲۰۰ متر بعد از زیرگذر مترو به صورت رفت و برگشت و با متراژ طولی هزار و ۲۰۰ مترمربع جدولگذاری شد، اعلام کرد: همچنین عملیات تراش و روکش آسفالت زیرگذر مترو با بکارگیری ۳۰۰ تن آسفالت و مشخصات فنی عرض ۱۶ متری و طول ۳۲۰ متری انجام شد و چهره این محور ارتباطی را نونوار کرد.

اسکندری با اشاره به رضایت خاطر شهروندان و مسافران گذری از ساماندهی زیرگذر مترو، از روان سازی ترافیک، کاهش تصادفات رانندگی و جلوگیری از ایجاد راهبندان در این مسیر ارتباطی به عنوان آثار مثبت اجرای این پروژه یاد و اعلام کرد: با آغاز فصل زمستان و بارش سنگین برف و باران، حوزه معاونت های عمرانی و خدمات شهری منطقه ۱۱ شهرداری کرج با انجام عملیات مناسب سازی معابر، ترمیم و روکش آسفالت، جدولگذاری و جوی کشی کوچه ها و… سعی در تسهیل عبور و مرور شهروندان و وسایط نقلیه دارد.

سرپرست منطقه ۱۱ شهرداری کرج در ادامه بر نظارت دقیق بر عملکرد پیمانکاران و مجریان طرح های عمرانی تاکید کرد و اظهار داشت: از آنجا که سیستم هزینه کرد در شهرداریها بر مبنای هزینه و درآمد است و منابع مالی اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی از جیب شهروندان تامین می شود فلذا باید تلاش شود که بیشترین بهره وری را از بودجه های موجود داشته باشیم و اجازه تضییع حقوق شهر و شهروندان را به احدی ندهیم.

انجام عملیات تراش و روکش آسفالت در خیابان شهید خلج

وی در بخش دیگری از سخنانش از اتمام عملیات تراش و روکش آسفالت در خیابان شهید محسن خلج در کلاک پایین با بکارگیری ۱۷۵ تن آسفالت خبر داد و انجام آن را در راستای پاسخ به نیازهای عمرانی شهر و مطالبات به حق شهروندان ذکر کرد.

اسکندری گفت: اکنون حوزه عمران منطقه در حال اولویت بندی معابر نیازمند بازسازی و زیرسازی است با جذب اعتبارات لازم، نسبت به ساماندهی آنها اقدام کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *