• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۲۲:۰۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

استعفای استاندار البرز تکذیب شد

Byrotitr

ژانویه 7, 2015

روتیتر:به دنبال طرح اخباری در برخی از رسانه ها و محافل خصوص یک مقام آگاه و مسوول در استانداری البرز استعفای استاندار البرز را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر چندی پیش یکی از رسانه ها اقدام به طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا استعفای استاندار البرز صحت دارد یا خیر )در جهت تقویت ثبات جایگاه استاندار البرز  علاوه بر اعلام این پرسش به تلاش برخی از افراد برای دامن زدن با این شایعه اساره کرده و مطرح کرده بود که اگر این شایعه صحت ندارد باید شدیدا تکذیب و با افرادی که قصد دارند با دامن زدن با استعفای استاندار البرز فضای مساعد جهت مطرح ساختن خود به عنوان گزینه احتمالی استانداری البرز ایجاد کنند مطرح سازد .

گرچه این شایعه از سوی یک مقام مسوول و مطلع در استانداری البرز یعنی مدیرکل روابط عمومی این استانداری تکذیب شد اما طرح موضوع تلاش  “شایعه پراکنان “از سوی این “رسانه “موضوع مهم و دلسوزانه ای است که می بایست مسوولان امر با برخی از افراد که به دنبال فضا سازی جهت حضور خود در رده های بالای استانداری هستند برخورد کنند.

به دنبال این تکذیب بر اساس اخبار واصله نیز استاندار البرز در یکی از جلسات قویا استعفای خود را رد کرده و بیان داشته است که با تمام انرژی و توان در جهت حل مسایل و مشکلات استان البرز گام های اساسی برخواهد داشت.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *