• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۰۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

شهر کرج در سوگ حسینی سیاه پوش شد

Byrotit

سپتامبر 2, 2019

روتیتر: رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج؛ همزمان با فرا رسیدن ماه سوگواری سرور و سالار شهیدان از آماده سازی فضای شهر کرج متناسب با این ایام خبر داد




به گزارش روتیتر :رییس این سازمان همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله حسین(ع) ویاران با وفای ایشان از اتخاذ تمهیدات ویژه تبلیغاتی همچنین فضا سازی وسیاه پوش کردن سیمای شهر متناسب با این ایام خبر داد.

پیمان بضاعتی پور با اشاره به فعالیتهای معاونت زیبا سازی اظهار داشت: با هدف گرامیداشت ماه محرم و در راستای برجسته سازی عناصر و انتقال پیام عاشورا و ایجاد فضای معنوی مناسب برای عزاداری این ماه تمامی معابر و میادین اصلی شهر با نصب بیش از ۲۵ هزار متر بیرق های مشکی و  پرچم سیاه پوش شده است.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۰۰۰ متر مربع فضا سازی فرهنگی و پیام های عاشورایی ویژه ایام محرم بر روی سازه های فرهنگی اعم از پل ها، استند و بیلبورد اکران شده است .

رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان با بیان اینکه در این روزها مردم عزادار در تکاپو هستند تا میزبانان خوبی برای ایام محرم باشند تصریح کرد: توجه به مفاهیم ارزشمند محرم وهویت بخشی به سیمای بصری در مجموعه طرح های فرهنگی و تبلیغاتی شهر لحاظ شده و این سازمان با استفاده از ظرفیت های موجود تلاش کرده تا گامی در جهت حفظ ونشر فرهنگ عاشورا بردارد.


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *