• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۸:۵۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

دکتر ترکاشوند:انجام کارهای بزرگ و توسعه و پیشرفت کرج نتیجه حمایت های جسورانه شورای شهر است

روتیتر:دکتر ترکاشوند شهردار کلانشهر کرج گفت:انجام کارهای بزرگ و توسعه و پیشرفت شهر کرج نتیجه مصوبات جسورانه و مطلوب و حمایت های رییس و اعضای شورای شهر کرج است.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ، دکتر ترکاشوند در گفتگویی اختصاصی با تقدیر از همراهی های مناسب اعضای شورای شهر کرج، ادامه داد: اگر در هر نقطه ای از شهر شاهد پیشرفت و آبادانی هستیم، نتیجه مصوبات مطلوب و حمایتهای رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر است که با کار کارشناسی و نظارت دقیق، زمینه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را فراهم می کنند.
وی با اشاره به افتتاح بسیاری از پروژه ها پیش از موعد مقرر همچون تقاطع عظیم دانش آموز خاطرنشان کرد: انجام کارهای بزرگ و مهم بدون حمایت و همراهی اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگام مردم بسیار دشوار و انجام نشدنی است.
به عنوان مثال افتتاح و اجرای بسیاری از پروژه های همچون تقاطع های غیر همسطح شهدای دانش آموز و حصارک و پل فردیس با راهبرد شورای شهر کرج و مصوبه جسورانه ای که در اختیار شهرداری قرار دادند، انجام شده است.
وی تصریح کرد: اجرای پروژه های عظیمی همچون کمربندی های شمالی و جنوبی ، حفظ باغ سیب مهر شهر و نهالستان محمد شهر و بسیاری از اقدامات دیگر با حمایت های شورای شهر کرج تحقق خواهد یافت.
شهردار کرج تاکید کرد: لازمه توفیقات شهرداری و رفع مشکلات بزرگ و مهم شهروندان و شهر حمایت و همراهی شورای شهر است و این امر تا به امروز توفیقات قابل توجهی را به دنبال داشته است.
وی انتقادهیا سازنده را یکی از ابزار های رفع مشکلات شهر و بهره وری و انطباق بیشتر پروژه ها با خواسته ها و نیازهای شهروندان ارزیابی کرد و گفت: انتقادهای سازنده به همراه ارایه پیشنهاد های کارشناسی و نظارت دقیق اعضای شورای کرج موجب تسریع در توسعه و آبادانی می شود.
وی سال ۹۴ را سال شکوفایی مدیریت شهری در حوزه اجرای پروژه های عمرانی کلان دانست و گفت: بی تردید با تداوم تعامل موجود بین شهرداری و شورای شهر سال ۹۴ به بهار عمرانی سومین کلانشهر ایران بدل خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *