• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۳:۲۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

محمود دادگو در خصوص همایش پیاده روی خانوادگی ۵ مهر ماه مطرح کرد: جمعه آزمونی بزرگ برای ورزش استان البرز است

Byrotitr

سپتامبر 26, 2013

روتیتر: محمود دادگو رئیس شورای اسلامی شهر کرج همایش پیاده روی خانوادگی را آزمون بزرگ ورزشی برای استان البرز دانست.
به گزارش شبکه خبری روتیتر، محمد دادگو رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان مطلب فوق افزود: مردم سرافراز استان البرز همواره در تمامی صحنه ها حضوری چشمگیر داشته اند و اینبار آزمون بزرگ ورزشی این استان و شهر کرج جمعه با حضور پرشور ورزشکاران و خانواده های البرزی برگزار می شود.
وی ادامه داد: این آزمون اولین بار است که در سطح استان و شهر کرج به وقوع خواهد پیوست که به عنوان آزمونی بزرگ برای البرز در سطح ملی است.
رئیس شورای شهر کرج یادآوری کرد: باید همه رسانه های نوشتاری و دیداری در امر اطلاع رسانی این همایش کوشا باشند و با تشویق و ترغیب مردم به این امر خطیر گامی بزرگ در جهت ارتقای هر چه بیشتر ورزش استان بردارند.
وی تاکید کرد: با تشویق و ترغیب مردم به ورزشهای همگانی و فرهنگ عمومی زمینه تعالی بهداشت عمومی در جامعه محقق خواهد شد.
دادگو با اشاره به این مهم که باید ورزش در همه صنوف و سنسن مورد توجه قرار گیرد تصریح کرد: واضح است که ثمرات انجام این مهم باعث کاهش بزهکاری در جامعه و در سطح جوانان می شود و حرکت در این مسیر علاوه بر سلامتی روح و روان باعث همدلی و نزدیکی مردم و ایجاد صمیمیت حاصل از کاری گروهی در نزد آنان می شود.
وی افزود: همه ارگانها تلاش کنند با ایجاد فضاها و اماکن ورزشی برای نشاط روح و جسم شهروندان و کارکنان خود را باور کنند.
وی در پایان خطاب به مردم استان البرز، جامعه ورزش و مردم شهر کرج گفت: حضور مردم در تمامی صحنه های سیاسیف فرهنگی و ورزشی نشان از درایت، هوشمندی و نشاط در میان مردم ما خواهد بود و حضور همه شهروندان در روز جمعه در این همایش بزرگ خلق حماسه ورزشی توسط مردم استان البرز و نشان دادن آن به تمام کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *