• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۹:۱۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

۲۵۰۰ متر از اراضی فردیس به اداره کل ورزش و جوانان استان البرز واگذار شد

Byrotit

اکتبر 18, 2015

روتیتر: تخصیص زمین به اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از سوی شهرداری کرج در راستای افزایش سرانه های ورزشی شهرستان فردیس، از جمله لوایحی بود که در صحن علنی شورای اسلامی شهر کرج از سوی نمایندگان مردم در پارلمان شهری به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی، یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی این کلانشهر، صبح امروز، مصادف با یکشنبه بیست و ششم مهرماه به ریاست محمود دادگو و حضور حداکثری اعضای پارلمان شهری، شهردار کرج و قائم مقام شهردار برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج تذکراتی را در رابطه با توجه بیشتر معاونت خدمات شهری شهرداری این کلانشهر به مبحث رفت و روب و تنظیف مناطق کم برخوردار ارائه داد.

مریم قهرمانی، عنوان کرد: معاونت خدمات شهری شهرداری کرج باید از پتانسیل نیروهای پاکبان خود در مناطق به گونه ای استفاه نماید که با در نظر داشتن تراکم جمعیت و مساحت منطقه نسبت به رفت و روب سطح شهر به نحو موثر و مورد رضایت شهروندان اقدام کند.

این مسئول اظهار داشت: با رعایت این موضوع شاهد آن خواهیم بود که تنظیف و رفت و روب نخاله و زباله در تمامی معابر مناطق ۱۲ گانه شهرداری کرج بر اساس نیازهای این مناطق و با استفاده از نیروهای پاکبان به نحو شایسته صورت می گیرد و از این طریق می توانیم شهری پاک و پاکیزه را متناسب با این کلانشهر داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار افزایش فعالیت های فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج شد و گفت: این سازمان می تواند با توجه به بودجه ای که از سوی مدیریت شهری کرج برای آن در نظر گرفته، اقدامات مطلوب تری را در سطح شهر داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج، افزود: اجرای برنامه های گوناگون فرهنگی در زمینه آموزش های شهروندی و ایجاد شرایطی به منظور گذران اوقات فراغت مردم با برگزاری تئاترها در سطح پارک های شهر کرج از جمله فعالیت هایی است که سازمان مذکور باید آن را در دستور کار خود قرار دهد.

در ادامه محمدرضا رضاپور قائم مقام شهردار کرج این پیشنهاد را مطرح کرد که تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر به صورت مکتوب در صحن علنی شورا به مسئولان شهرداری ارائه شود تا در یک هفته کاری موضوع مطرح شده از سوی این دستگاه پیگیری شود و نتایج بررسی ها به اطلاع نمایندگان مردم در پارلمان شهری این کلانشهر برسد.

لایحه اختصاص زمینی به اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از سوی شهرداری کرج به منظور افزایش سرانه فضاهای ورزشی در شهرستان فردیس از دیگر موضوعاتی بود که در صحن علنی شورای اسلامی شهر مورد بررسی مسئولان قرار گرفت.

شهردار کرج در این راستا بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان با توجه به کمبود اماکن ورزشی در شهرستان فردیس، اعتباری را در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان البرز قرار داده که این اداره نیز طی رایزنی هایی با شهرداری کرج به دنبال آن است تا با در اختیار گرفتن زمینی اعتبار مذکور را در جهت ایجاد سرانه های ورزشی در فردیس استفاده نماید.

علی ترکاشوند، اضافه کرد: طی رایزنی های صورت گرفته فی ما بین این دو دستگاه، شهرداری کرج لایحه اختصاص دو قطعه زمینه به مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع واقع در ضلع جنوبی ندامتگاه شهید کچوئی را به شورای اسلامی شهر کرج ارائه داد که در این لایحه قید شده است زمین مذکور با حفظ مالکیت شهرداری این کلانشهر در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان البرز قرار بگیرد.

محمدصادق باغستانی عضو شورای اسلامی شهر کرج نیز در این رابطه، یادآور شد: با توجه به اینکه پروژه های ناتمامی در زمینه ساخت فضاهای ورزشی در شهرستان فردیس وجود دارد، شهرداری کرج قید زمانی را در این لایحه برای اداره مذکور در نظر بگیرد تا این پروژه به سرنوشت دیگر طرح های ناتمام دچار نشود.

در پایان اینکه لایحه مذکور با رای مثبت اعضای شورای اسلامی شهر کرج به تصویب رسید تا این مصوبه برای اجرایی شدن به دستگاه مربوطه ابلاغ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *