• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۷:۴۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

دکتر ترکاشوند : تقویت و رشد عوامل سازنده شهری منوط به برنامه ریزی است

روتیتر: شهردار کرج با تاکید بر ضرورت داشتن برنامه ریزی های سازمانی، عنوان کرد: برنامه ریزی و سیاست گذاریهای مدیریتی به خصوص در مجموعه شهرداری تاثیر بسزایی بر رشد و تقویت عوامل سازنده شهری دارند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ، علی ترکاشوند افزود: برنامه ریزی روشی موثر برای ارتقاء کارآمدی اقدامات سازمانی است؛ از برنامه ریزی و سیاست گذاری می توان به عنوان عنصری موثر برای پر کردن خلاء های مدیریتی که بروز آن بدون داشتن هدف و سیاستگذاری اجتناب ناپذیر است، نام برد.

وی، اظهارداشت: در پیش بینی اهداف و سیاست گذاری های سازمانی باید به موضوع شهروندان و نیازهای شهروندی به طور ویژه توجه داشت زیرا اصول برنامه ریزی در سازمانهای خدمات رسان شهر که شهرداری از مهمترین آنها است، شهروند مداری و برقراری آرامش و آسایش زندگی عموم شهروندان است.

ترکاشوند با بیان اینکه همه اقدامات شهرداری باید برای مردم باشد به مطرح کردن موضوعی به عنوان مدیریت مردمی با نظارت مسئولانه دستگاه ها اشاره کرد و افزود: اجرای سیاست هایی که سپرده شدن کارها به مردم را دنبال می کند، سیاستی مهم و مطرح است که شهرداری کرج نیز بر انجام آن تاکید دارد؛ این امر زمینه را برای ارتقاء سطح مشارکتهای مردمی به نحوی موثر فراهم می کند.

سرعت بخشیدن به امور شهروندی هدف مهم شهرداری کرج

شهردار کرج، سرعت بخشیدن به امور شهروندی را مهم ارزیابی کرد و افزود: هدف تشکیل شهرداریها و شوراهای شهر انجام امور شهروندی و پاسخگویی به آنچه مطالبه می کنند، است؛ بر این اساس می توان گفت، پیشبرد سریع امور و سرعت بخشیدن به کارها ف هدایت و راهبری برنامه ها و اجرای دقیق امور شهری از وظایف مهم این مجموعه های مردمی است.

ترکاشوند با عنوان اینکه واگذاری برخی امور به مردم می تواند آورده های مثبتی برای شهر به دنبال داشته باشد، عنوان کرد: این کار با فرهنگسازی گسترده میان مردم اتفاق می افتد؛ به تبع بروز آن نیز شهر توسط مردم و احساس تعلق آنها به داشته های شهری افزایش می یابد؛تحقیقات نشان می دهد با حضور مستقیم مردم سازها و مبلمان شهری صیانت بیشتری می شوند.

وی، احترام به شخصیت مردم و تکریم ارباب رجوع را مهم ارزیابی کرد و افزود: با تحقق انچه گفته شد به خودی خود تکریم ارباب رجوع به نحو موثری اتفاق می افتد و رضایتمندی شهروندان نیز از اقدامات مسولان افزایش می باید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *