• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۷:۱۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

سوء استفاده آقازاده از احساسات مذهبی مردم کرج؛ توزیع زیارت عاشورا منقش به اسم و عکس کاندیدای مجلس

اختصاصی؛

روتیتر سید محمد میرحبیبی :شام گاه دیروز یعنی شام غریبان سید علی آقازاده در اقدامی کم نظیر و نسبت به توزیع زیارت نامه عاشورا با نام و عکس خود در سطح کرج اقدام کرد و مردم عزادار و حسینی کرج را از این اقدام منزجر کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ، دیروز دوم آبان ماه همزمان با شام غریبان و در حالی که مردم حسینی و عاشورایی کرج غرق در ماتم و اندوه عزای حسینی و مظلومیت ابا عبد الله الحسین (ع) و خانواده ایشان بویژه بیت معظم شان در شام غریبان بودند و به همدردی و عزاداری با این غم عظیم پرداخته بودند سید عی آقازاده شهردار سابق و پر مسئله کرج (کاندیدای انتخابات مجلس دهم) که ماه ها است اقدام به تبلیغات مشمئز کننده و منزجر کننده پرداخته ، اقدام به توزیع زیارت نامه عاشورا منقش به نام و عکس خود در بین مردم عزادار و نه تنها احساسات مذهبی و خالص مردم را جریحه دار ساخت که انزجار آنان را نسبت به این عمل خود که همگان آنرا مصداق بارز سوء استفاده از بزرگ ترین واقعه تاریخی اسلام  یعنی قیام تاریخی و تکرار نشدنی عاشورا نامیدند ، برانگیخت .

این اقدام این کاندیدای مجلس که به جای معرفی برنامه ها و دستاورد های نداشته خود به بهره برداری منفور شده از اعتقادات مذهبی شیعیان و مردم حسینی پرداخته است دقیقا مقایر با یکی از مهمترین اصول تایید صلاحیت یعنی اعتقاد و التزام عملی به اسلام است. چرا که التزام و اعتقاد راسخ به اسلام و موازین و مبانی دین مبین اسلام در تضاد با  سوء استفاده از اعتقادات و احساسات و مراسم های مذهبی آنهم واقعه ای بی بدیل همچون عاشورا است .

 

 

 

 

 

 

 

 

بر این اساس  انتظار مردمولایی و حسینی کرج این است که شورای محترم نگهبان می بایست با دقت نظر همیشگی خود این مهم را با جدیت معیار عمل خود در قبال این کاندیدا قرار دهند.

پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر نظر و میزان انزجار مردم و شهروندان و صاحب نظران را در این خصوص جویا شده و تهیه کرده است که در گزارش مبسوط آنرا منتشر خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *