• خرداد ۲۷, ۱۴۰۳ ۱۷:۳۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

خروش البرزی ها برای زدن سیلی محکم بر چهره پلید دشمنان

Byrotit

نوامبر 4, 2022

صبح جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱، خیابان ها و کوچه های استان  البرز شاهد جوش و خروش مردمی است که برای خلق یک حماسه به حرکت درآمده اند تا این بار با حضور وحدت بخش و به یادماندنی خود سیلی محکمی بر چهره دشمنان پلید بزنند.

به گزارش روتیتر ، کلانشهر کرج مرکز استان البرز امروز همچون سایر مناطق کشور حال و هوای خاصی دارد، مردمی که بیش از ۴۰ روز است که شاهد فتنه ها و آشوب های عوامل بیگانه با پشتیبانی سردمداران کاخ سفید ، صهیونیست ها ، آل سعود و دیگر دشمنان هستند ، گویی صبرشان به سرآمده و این بار باید به دشمنان  درس بزرگی بیاموزند.

امروز البرزی  ها در تب و تاب خلق یک رویدادی هستند که نشان از نمایش اقتدار ، بصیرت و آگاهی دارد ، مردمی که مدت ها در برابر بی حرمتی  ها و هنجار شکنی ها صبر و متانت به خرج داده اما گویا دشمن با یک جنگ ترکیبی  برای زدن ضربه اساسی به سرزمین  شیران وارد میدان شده تا ایرانیان قهرمان را به زانو درآورد.

البرز سرزمین اقوام ، محکم و استوار در برابر کینه ورزان سینه سپر کرده تا این بار همچون حماسه های لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) در هشت سال دفاع مقدس و عرصه های سیاسی و الهی درس بزرگی به دشمنان اسلام ، قرآن ، نظام اسلامی و ارزش های الهی بیاموزد.

امروز خیابان های کرج و ۱۶ شهر دیگر استان البرز شاهد جوش و خروش قشرهای مختلف مردم اعم از دانشجویان ، دانش آموزان ، کشاورزان ، بازاریان ، کسبه ، کارگران ، جانبازان ، ورزشکاران ، بسیجیان و سایر قشرها است تا بار دیگر با آرمان های والای خمینی کبیر (ره) ، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) و شهدای والامقام تجدید میثاق کنند.

مردم  البرز که در این روزها اقدمات آشوبگرانه برخی عوامل خودفروخته ، خشم آنان بر افروخته  به میدان آمده اند تا به دشمنان بگویند ، ما حافظ ایران و ارزش های دینی هستیم و دست از نظام  اسلامی و آرمان های والای  شهدا بر نمی داریم .

روز گذشته برخی افراد آشوبگر به بهانه چهلمین روز ۲ تن از جانباختگان حوادث اخیر استان البرز اقدام به بستن آزاد راه کرج – قزوین در محدوده بهشت سیکنه کرج کردند که مردم انقلابی البرز را به خشم آورد و قشرهای مختلف مردم در فضای مجازی این حرکت هنجارشکنانه را محکوم کردند.

اینک البرزی ها  در پاسخ به این گونه افراد و دشمنان خارجی محکم و استوار پا به راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان گذاشته اند و عزم خود را برای فداکاری و جانفشانی جزم کرده اند.

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در کلانشهر کرج از ساعت ۹:۴۵ از میدان توحید آغاز و در مصلای امام خمینی (ره) شهر با شرکت در نماز دشمن شکن جمعه پایان می یابد.

امروز همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد ، طالقان ، اشتهارد ، فردیس  و چهارباغ استان البرز برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *