• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

دعوت به حضور در انتخابات

Byrotit

فوریه 29, 2024

پیام مشترک دعوت به حضور پرشور در انتخابات

 
 
به گزارش روتیتر به نقل از روابط عمومی شهرداری گرمدره دکتر مسعود نجفی شهردار درپیام مشترک با حضرت حجت السلام والمسلمین دکترسرشار از آحاد مردم شریف و ولایت مدار شهرگرمدره جهت حضور و مشارکت پرشور در انتخابات دعوت بعمل آوردند

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ انقلاب اسلامی گواه آن است که مردم انقلابی و شریف شهر گرمدره در تمامی صحنه های انقلاب نقش فعال و حضوری حماسی داشته‌اند.

از مشارکت در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم تا حضور در برابر فتنه‌گران داخلی و خارجی تمامی صحنه‌‌هایی بوده که مردم انقلابی شهر گرمدره در پیروی از ولایت و دفاع از انقلاب با تمام وجود در آنها مشارکت داشته و فداکاری کرده‌اند.

اکنون و در آستانه انتخابات حساس ۱۱ اسفندماه نیز روشن است که مردم شهر شهیدپرور گرمدره در ادامه حمایت از انقلاب و آرمان‌های امام را‌حل (ره) در عمل به تکلیف و در میثاق با رهبر معظم مدضله العالی و شهدای انقلاب به پای صندوق‌های رأی می‌آیند و حماسه ای دیگر ثبت خواهند کرد.

اینجانبان با تقدیر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی و داوطلبان انتخابات و نیروهای امنیتی در ایجاد فضای لازم برای انتخابات، از مردم انقلابی شهر گرمدره برای حضور در محل‌های رأی‌گیری دعوت کرده و امید آن داریم ان‌شاءالله با مشارکت پرشور و همت مردم بار دیگر شهرگرمدره در صدر مشارکت حماسی در انتخابات در استان البرز و در رتبه‌های بالای مشارکت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *