• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۳۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

فرمانده سپاه استان البرز:
کوچکترین نگاه خصمانه دشمن، پاسخ کوبنده موشکی ایران را در پی دارد

روتیتر: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)استان البرز،از قدرت بالای نظامی و موشکی ایران اسلامی سخن گفت و بیان داشت: کوچکترین نگاه خصمانه به این مرز و بوم، پاسخ کوبنده موشکی ما را در لانه های دشمن حتی تا تل آویو و حیفا به همراه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، سردار علی استادحسینی در دومین همایش شهدای انقلاب استان البرز که به همت حوزه ۸ بسیج حضرت سیدالشهداء (ع) شهرداری کرج برگزار شد، هراس دشمنان از عظمت و قدرت ایران اسلامی را نتیجه برکت خون شهدا دانست و اظهار داشت: چرا قدرت کشور را نادیده می گیریم وقتی همه ابرقدرتهای جهان یک سو و ما سوی دیگر میز مذاکره نشستیم و توانستیم خواسته های مان را برای دنیا تعیین و خودمان را به جهان ثابت کنیم؟

استادحسینی، تاکید کرد: امروز نظام اسلامی بزرگترین ابرقدرت خاورمیانه به شمار می آید و جزء چهار کشور دنیا در زمینه موشکی است. این در حالی است که در گذشته اگر ناوی از دشمن وارد آب های کشور می شد، تن شاه به لرزه می افتاد.

وی با اشاره به حادثه اخیر ورود غیرمجاز ملوانان امریکایی به کشور، اضافه کرد: در حال حاضر قدرت ایران به جایی رسیده که ملوانان امریکایی با همه امکاناتی که در اختیار دارند، از شنیدن صدای اخطار یک کاپیتان جوان ایرانی به وحشت افتاده و فکر فرار می افتند.

ایران؛ بزرگترین قدرت پهپادی جهان

فرمانده سپاه استان البرز، گفت: ایران همچنین بزرگترین قدرت پهپادی در جهان به شمار می آید چنان که برد سه هزار کیلومتر پرواز پهپادی را حتی امریکا هم تجربه نکرده و بیشترین میزان پرواز پهپادهای این کشور دو هزار کیلومتر بوده است.

استادحسینی تصریح کرد: چرا قدرت های مان را نادیده و اندک می بینیم در حالی که بسیاری از گروه های تکفیری در جهان همچون داعش، وهابیت و نظایر آن که به مبارزه با جهان اسلام برخاسته اند با نام همین دین به فعالیت می پردازند. این نشاندهنده اثرگذاری اسلام و قدرت بالای دین است که دشمنان به خوبی قدرت آن را دریافته اند اما به لطف خداوند، این فتنه دامن خود آنان را گرفت.

وی بیان داشت: ایستادگی و ماندگاری انقلاب اسلامی در ایران مرهون خون شهدا است لذا باید قدردان باشیم و عزتی که به ما داده اند را از دست ندهیم.

ایستادگی مقابل دشمن ما را به عزت رسانده است

استادحسینی با تاکید بر اینکه این عزت همان ظلم ستیزی و نرفتن زیر بار ظلم کشورهایی همچون آمریکا و نیز دفاع از مظلومین و محرومین جهان است، ادامه داد: عده ای گمان می کنند با آشتی با نظام سلطه می توانیم به جایی برسیم، اما آنان سخت در اشتباه هستند؛ زیرا ایستادگی و وحدت، ما را به این عزت و اقتدار رسانده است.

فرمانده سپاه استان البرز ادامه داد: زمانی که انقلاب پیروز شد شاید کسی گمان نمی کرد که روزی در مقابل تمام ابرقدرت های جهان پای میز مذاکره برویم و پیروزمندانه بازگردیم، امروز فرزندان برومند این سرزمین به حدی از اقتدار رسیده اند که ناوهای آمریکایی به محض دریافت هشدار افسر جوان سپاه از محدوده آب های ایران عقب نشینی می کند.

سردار استاد حسینی در پایان با اشاره به انتخاب پیش رو عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر خود بارها بر حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب صحیح تاکید کردند، شورای نگهبان نیز تحت تاثیر جوسازی برخی قرار نخواهد گرفت و فرمایشات امام (ره) و رهبری را آویزه گوش خود می کند تا شاهد حماسه ای دیگر در کشور باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *