• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۰۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

کازرونی ؛مطرح ترین کاندیدای تایید صلاحیت شده خبرگان در البرز

روتیتر:لیست نهایی تایید صلاحیت شدگان انتخابات خبرگان رهبری در البرز منتشر شد .
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ، از میان ثبت نام کنندگان فقط ۶ نفر در البرز صلاحیت شرکت در انتخابات مجلس خبرگان از حوزه استان البرز را داشتند که نکته قابل توجه نبود اسم آیت الله حسینی همدانی امام جمعه فعلی کرج در بین تایید صلاحیت شدگان است.
بر اساس این گزارش آیت الله کازرونی از مطرح ترین چهره های شاخص انتخابات خبرگان رهبری در البرز به شمار می روند که علاوه بر تایید صلاحیت دارای شانس اول پیروزی در انتخابات مجلس خبرگان می باشند.
آیت الله کازرونی امام جمعه سابق کرج است . عملکرد او در کرج آنقدر رضایت بخش ، امید آفرین ، قانونی ، اتحاد محور و مدبرانه و تدبیرانه بود که بیشترین سابقه امامت جمعه در تاریخ کرج را در کارنامه خود ثبت کرده است .
۸آیت الله محسن کازرونی ۸ سال امام جمعه کرج بود . او در سال ۱۳۸۵ با کسب بیش از ۷۵ هزار رای وارد مجلس خبرگان شد و از سال ۱۳۸۵ تا کنون نماینده ای تمام قد, متعهد، مستقل؛ مومن، ولایتمدار،توانا، دانشمند و .. برای مردم البرز در مجلس خبرگان به شمار می رود .
او از محبوب ترین چرهره های مذهبی و سیاسی در بین مردم کرج و البرز به شمار می رود .
زمانی که محسن کازرونی امام جمعه کرج بود وی توانست با استفاده از بینش،دانش ،تدبیر و صبوری ، ولایتمداری و رعایت حدود و شان والای امام جمعه محوری ترین نقش اتحاد و اعتدال و توسعه و پیشرفت کرج را ایفا کند .
البرز در سایه تدابیر و اتحاد آفرینی های وی استان شد ، او پیگری های مجدانه ای در این خصوص در مراجع کلان و ارشد کشور داشت و همین پیگری ها در سایه سایر اقدامات نمایندگان کرج در مجلس سبب تحقق آرزوی دیرینه مردم همیشه در صحنه و فهیم کرج یعنی استان شدن کرج شد.
آیت الله کازرونی هیچگاه در اموری که از اهمیت کمی برخوردار بود ورود نمی کرد او هموراه شاخص ها را بیان و تبیین می کرد و به خوبی از عهده این کار بر می آمد .
محور حل اختلاف ها بود نه ایجاد اختلاف ، همان رفتار و عملکردی را داشت که باید ؛ پدرانه مهربانانه اما در عین حال قاطع و مدبرانه و در راستای منافع مردم و ولایت فقیه و نظام .
حل اختلاف ها و مشکلات در استان بین مسوولان ارشد و حتی مردم و مسوولان و معتمدان به او ختم می شد . در بیان آرامشی که در زمان دکتر کازرونی در البرز و کرج فراهم بود هر چه بگوییم کم است آرامشی که همواره با توسعه و قانونمداری همراه بود.
آیت الله دکتر محسن کازرونی یکی از محبوب ترین چهره های روحانی ارزشی ، مردمی، دانشمند و ولایی استان البرز و مجلس خبرگان به شمار می رود که همواره اعتدال ، قاطعیت و تدابیر وی زبان زد خاص و عام می باشد او از شانس اول در این انتخابات به شمار می رود .
او علاوه بر تدریس دردس فقهی و خارج در دانشگاه ها نیز به تدریس می پردازد.
دکتر کازرونی هیچگاه وارد جناح بندی های سیاسی نشد چه در آن زمان که بیش از ۸ سال امام جمعه کرج بود و چه اکنون که عضو مجلس خبرگان رهبری است . او تابع و پیرو مطلق قانون ، ولایت فقیه و منافع کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم است ،به دور از هر جریان سیاسی .
دکتر کازرونی در این دوره همچون دوره پیش نیز مورد حمایت قاطع جامعتین قرار گرفت که این موضوع نیز نشان از جایگاه قابل توجه وی در بین جامعه مدرسین قم و جامه روحانیت مبارز دارد . او همواره از چهره های مطرح و مورد اعتماد در بین جامعه ، دانشگاه و حوزه و نیروهای ارزشی به شمار می رود . چه در استان البرز و چه در سطح کشور .
دکتر آیت الله کازرونی هم اکنون علاوه بر عضویت در مجلس خبرگان رهبری ، نماینده ولی فقیه و عضو هیات امناء کمیته امداد اما خمینی (ره) می باشد .
****
*** در همین رابطه مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری البرز اسامی تاییدشده‌ها و ردصلاحیت شده‌های حوزه انتخابیه البرز را مستند اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرج، توکل لطفی با تایید اینکه تنها شش نفر داوطلب حضور در مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه البرز تایید صلاحیت شده‌اند گفت: حجت الاسلام محسن کازرونی، آیت الله سید مهدی میرباقری، حجت‌الاسلام حسین تاج آبادی، آیت الله سیدمحمد تقی مدرسی، حجت الاسلام علی رحمانی فرد و حجت الاسلام حسین تاج آبادی از حوزه انتخابیه البرز تایید صلاحیت شدند.

وی همچنین از قرار نگرفتن برخی اسامی و چهره‌های مطرحی مثل حجت الاسلام حسینی همدانی امام جمعه کرج و حجت الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری در لیست تایید صلاحیت شده‌های حوزه انتخابیه البرز خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *