• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۲۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

حماسه همدلی و مشارکت
نمایش اتحاد و انسجام استان های کشور در سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

روتیتر: قشرهای مختلف مردم در سراسر ایران امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند تا یک بار دیگر آفتاب انقلاب گرمابخش دل ها و روشنی بخش میهن باشد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، ۲۲بهمن ۱۳۵۷ نقطه عطف مبارزه انقلابی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) و پایانی بر استبداد ۵۰ ساله رژیم پهلوی در ایران و سرآغاز تاسیس حکومت جمهوری اسلامی بود.
سال ها مبارزه مردم ایران با طاغوت زمان با ایمان به خداوند، رهبری فقیه آگاه و اتحاد و همبستگی قشرهای مختلف در ۲۲ بهمن سال ۵۷ به ثمر نشست.
امروز هم پس از ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم کشورمان از پیر و جوان ، زن و مرد در صفوفی فشرده و با فریادی رسا، با آرمان های انقلاب و امام راحل پیمان دوباره بستند تا حافظ ارزش های انقلاب، خون شهدا و کیان این مرزو بوم باشند.
در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامیدند و با تلاش و دیپلماسی دولت ، برجام اجرایی و تحریم ها لغو شد؛ ملت ایران طلیعه سی وهشتمین فجر انقلاب اسلامی را در اجتماع عظیم مردمی جشن گرفتند.

** خرم آباد
راهپیمایی گسترده یوم الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران صبح پنجشنبه با فریاد الله اکبر در نقاط مختلف لرستان برگزار شد.
امروز در لرستان مرد و زن، پیر و جوان از هر قشری، همه آمدند و بار دیگر با آرمان های امام و انقلاب بیعت کردند و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند.
مردم لرستان در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردها، تصاویری از ایام انقلاب و پرچم مقدس جمهوری اسلامی در صفوف منسجم جشن پیروزی انقلاب را برگزار کردند و با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری بر افتخارات این سرزمین افزودند.
در خرم آباد مرکز لرستان راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، یگان های نظامی و انتظامی، مدیران و مسئولان دستگاهها و مردم از جمله عشایر غیور، ورزشکاران، فرهنگیان و دانشگاهیان، جامعه کارگری و کارمندی برگزار شد.
راهپیمان خرم آبادی با سر دادن شعارهایی همچون تا زنده ایم رزمنده ایم، ۲۲ بهمن ماه یوم الله، الله اکبر جام فدای رهبر و ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، بار دیگر پایبندی خود را به نظام و انقلاب ثابت کردند. راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۱ شهرستان استان برگزار شد.
۷۲۶۹/۶۰۰۱
** اراک
مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن و سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همزمان با سراسر کشور روز پنجشنبه در ۱۶۰ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار شد.
مردم مومن و ولایتمدار این استان با در دست داشتن پارچه نوشته ها، دست نوشته ها و تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری و نیز سردادن شعارهای انقلابی عشق و ارادت خود به نظام اسلامی را به منصه ظهور گذاشتند.
این مراسم علاوه بر اراک مرکز استان مرکزی در شهرستانهای خمین، محلات، دلیجان، ساوه، زرندیه، تفرش، آشتیان، فراهان، کمیجان، خنداب و شازند نیز برگزار شد.
۶۰۱۲
** شیراز
قشرهای مختلف مردم استان فارس با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ندای وحدت و همدلی سردادند.
در راهپیمایی ۲۲ بهمن میدان آزادی شیراز میعادگاه راهپیمایان بود و راهپیمایان از مسیرهای مختلف میدان شهدا، میدان نمازی و چهارراه ۱۵ خرداد با حرکت به سوی میدان امام حسین (ع) و پل باغ صفا در نهایت در این میعادگاه گردهم جمع شدند.
زن و مرد، پیر و جوان، اقشار مختلف از فرهنگی، بازاری، کارمندان، کشاورزان، همه آمدند تا در سالروز پیروزی انقلاب بار دیگر همبستگی خود را در دستیابی به اهداف والای انقلاب و پیروی از مقام معظم رهبری اعلام کنند.
در دست نوشته ها و پلاکاردهای راهپیمایان شعارهای اصیل انقلاب همچون ‘استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی’ و پیام مقاومت و استکبارستیزی همچون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به چشم می خورد.
راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از این منظر که نخستین راهپیمایی مردم پس از موفقیت ایران اسلامی در هماورد دیپلماتیک و هسته ای و رفع تحریم هاست، پیام های مهمی برای جهانیان به همراه دارد.
۲۰۲۷/۶۱۱۸
** بوشهر
قشرهای مختلف مردم شهرها و روستاهای استان بوشهر امروز همگام با سایر ملت متعهد ایران با حضور یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن همصدا برای دفاع از آرمان های نظام و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.
پیر و جوان، مرد و زن از ساعت های اولیه شروع راهپیمایی در مسیرهای مشخص شده حاضر و با مشت های گره کرده شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سر دادند.
ما همه سرباز توایم خامنه ای – گوش به فرمان توایم خامنه ای، استقلال، آزادی جمهوری اسلامی، یاد امام خمینی پاینده باد خامنه ای رهبر ما زنده باد، ۲۲ بهمن ماه یوم الله یوم الله بنیانگذار نهضت روح الله روح الله، مرگ برآمریکا، مرگ براسرائیل، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، رهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش می کنم و راه نجات کشور راه ولایت بود، از جمله شعارهای راهپیمایان بوشهری بود.
۶۰۴۷/۶۰۴۳
** سمنان
راهپیمایی با شکوه یوم الله ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی در طلیعه سی و هشتمین بهار آزادی در سمنان برگزار شد.
راهپیمایی مردم سمنان از میدان مشاهیر این شهر به سمت میدان امام خمینی (ره) آغاز شد و راهپیمایان پس از طی این مسافت در میدان امام (ره) اجتماع کردند.
در راهپیمایی ۲۲ بهمن مردان و زنان سمنانی از قشرهای مختلف همراه با مسئولان با شور و نشاط آغاز سی و هشمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
راهپیمایان با سردان شعارهای الله اکبر، لبیک یا خامنه ای، ۲۲ بهمن یوم الله یوم الله، بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب، نظام، امام (ره) و رهبر معظم انقلاب به نمایش گذاشتند.
۶۰۲۶/
** زاهدان
راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با فریاد استکبارستیزی مردم پرشور، انقلابی و ولایتمدار شیعه و سنی سیستان وبلوچستان در نقاط مختلف استان برگزار شد.
همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن، راهپیمایی گسترده اقشار مختلف مردم استان با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و نشان دادن اقتدار ایران اسلامی در صحنه جهانی در بیش از ۵۰ نقطه شهری و روستایی استان با شکوه خاصی برگزار شد.
مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان بار دیگر با سردادن شعارهایی با مضامین استکبارستیزی، دفاع از مظلومان عالم و حمایت همه جانبه از رهبر معظم انقلاب و دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همنوا با ملت ایران، حماسه ای از عزت و اقتدار ایران و ایرانی را به نمایش گذاشتند.
راهپیمایی ۲۲ بهمن علاوه بر زاهدان در ۱۸ شهرستان دیگر و بخش های مختلف استان نیز برگزار شد.
۳۰۴۲/۶۰۸۱
** بندرعباس
مردم بندرعباس روز پنجشنبه با شرکت در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲بهمن آغاز سی وهشتمین بهار انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
در بندرعباس مرکز استان هرمزگان این راهپیمایی با حضورمردم و مسئولان و همچنین خانواده های شهدا، جانبازان وایثارگران،از مسجد علی ابیطالب(ع) واقع در بلوار ساحلی این شهر تا بلوار خواجه عطا برگزار شد.
شرکت کنندگان درحالی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، عکس هایی از امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب در دست داشتند شعارهای انقلابی سر دادند و بار دیگر با امام راحل و شهدا تجدید میثاق و برحفظ دستاوردهای انقلاب به ویژه موفقیت های هسته ای تاکید کردند.
شرکت پر شمار ورزشکاران، دانش آموزان، دانشجویان، نوجوانان وجانبازان به همراه خانواده هایشان جلوه هایی از حضور پرافتخار مردمی بود.
درپایان قطعنامه سراسری راهپیمایی ۲۲بهمن قرائت شد که با تکبیر شرکت کنندگان مورد تایید قرار گرفت.
نظیر این راهپیمایی با شرکت پرشور مردم در شهرها و روستاهای میناب، رودان، جاسک، قشم، بستک، سیریک، پارسیان، ابوموسی، حاجی آباد، بندرلنگه ، بشاگرد ،کیش ،جزیره هرمز و سایر نقاط استان برگزار شد.ک/۳
۶۰۴۸
** کرج
سیل خروشان مردم استان البرز در خیابان های همه شهرستان های این استان به ویژه کرج، همراه با دیگر استان ها و شهرهای کشور به راه افتاده و جلوه ویژه راهپیمایی امسال تاکید مردم بر مشارکت حداکثری در انتخابات هفتم اسفند است.
مشاهدات خبرنگاران ایرنا مرکز البرز در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حاکی از آن است که مردم با شور و اشتیاق بیشتری در این عرصه حضور یافته اند.
بیشتر شعارهای راهپیمایان حاکی از آمادگی آنان برای حضور با نشاط و حداکثری درانتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند است.
دست نوشته ها و پلاکاردهای راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن نیز با مضامین انتخاباتی و تاکید بر اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات تهیه شده است. پلاکاردهایی نیز در تبریک موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی در راهپیمایی مشاهده می شود.
البرزی ها در راهپیمایی امروز شعارهایی نظیر مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا سر می دهند.

** اهواز
مردم همیشه در صحنه و انقلابی اهواز در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر حماسه آفریدند.
مردم انقلابی اهواز بار دیگر به فرمایشات رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و در دفاع از دستاوردهای انقلاب با حضور یکپارچه و پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه شرکت کردند.
مردم اهواز با در دست داشتن پلاکاردها و پارچه نوشته هایی با مضامین مطیع امر رهبریم ، جانم فدای رهبر، مرگ بر آل سعود ، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل بر صیانت از استقلال کشور و دفاع از آرمان های امام(ره) و انقلاب تاکید کردند.
گزارشهای خبرنگار ایرنا حاکیست هم اکنون مسیرهای راهپیمایی در اهواز مملو از جمعیتی است که در بیعت با رهبر خود و نیز آرمانهای امام و انقلاب به صحنه آمده اند.
۷۱۵۲/۷۱۵۸/۶۰۶۴
** یزد
راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن روز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار شد.
مردم ولایتمدار شهر یزد با حضور گسترده در این راهپیمایی که از ساعت ۹ صبح از میدان آزادی آغاز و در مسیر خیابان های فرخی و امام خمینی (ره) تا تکیه امیرچخماق ادامه یافت بار دیگر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.
در راهپیمایی ۲۲ بهمن که با حضور مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، روحانیان و اقشار مختلف مردم یزد برگزار شد شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکاردها و سر دادن شعارهایی، بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان دادند.
‘مرگ بر امریکا، مرگ بر اسراییل، ما همه سرباز توایم خامنه ای گوش به فرمان توایم خامنه ای، استقلال ازادی جمهوری اسلامی، مرگ بر آل سعود ‘ از جمله شعارهای راهپیمایان بود. در این مراسم، قطعنامه سراسری قرائت شد که با تکبیر حاضران مورد تایید قرار گرفت.
راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن علاوه بر شهر یزد در ۷۰ نقطه دیگر این استان با حضور گسترده مردم برگزار شد.
۷۵۳۲/ ۶۱۹۷
** یاسوج
حضور حماسی و پرشور مردم کهگیلویه وبویراحمد درآیین راهپیمایی۲۲بهمن گرامیداشت سی وهفتیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی غرورآفرین شد.
خیل عظیم دوستداران انقلاب و نظام از آحاد مردم شامل زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو ودیگر اقشار با حضوری خیرکننده صحنه ای زیبا از وحدت و همدلی را در بام دنا به نمایش گذاشتند.
در شهر یاسوج در کنار حضور پرشور مردم انقلابی، شیرمردان غیور عشایری با پوشش محلی برتنوع و زیبایی این نمایش وحدت ملی افزودند.
آیین راهپیمایی ۲۲بهمن امسال در یاسوج از مسیر میدان هفتم تیر، خیابان طالقانی، خیابان جمهوری اسلامی و میدان امام حسین (ع) با شکوه خاص برگزار شد.
۶۱۶۲
** همدان
در سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم شهر همدان دست در دست یکدیگر با شعار وحدت و همدلی و همزبانی در جوار رشته کوه های سر به فلک کشیده الوند، دوستی و صلح ملت ایران را در ۲۲بهمن فریاد زدند.
اقشار مختلف مردم در سراسراستان همدان از صبح ۲۲ بهمن ماه موجی از اتحاد و همدلی به راه انداختند تا جشن بزرگ انقلاب را همه با هم برپا کنند.
مردم همدان شامل پیر، جوان، زن و مرد، یکصدا با تکان دادن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران مسیر میدان امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریعتی، بلوار خواجه رشید و خیابان بوعلی راطی کردند.
مردم این خطه از سرزمین دلاوران بار دیگر با آرمان های رهبر فرزانه انقلاب، امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند و با حضور پرشور خود ندای وحدت و اتحاد سردادند.
مردم همدان پس از پیمودن مسیرهای از پیش تعیین شده با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین ‘ لبیک یا خامنه ای’، ‘مرگ بر آمریکا’ و ‘مرگ بر اسراییل’ در میدان امام خمینی این شهر گردهم آمدند.
آیین راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن همزمان در ۷۰ نقطه از استان همدان آغاز شد.
۷۵۲۳ / ۶۹۹۳
** کرمان
استان کرمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۴ شاهد تجلی حضور حداکثری مردم دیار کریمان در سراسر این استان بود.
مردم کرمان در ۲۳ شهرستان این استان از ساعات اولیه صبح امروز (پنجشنبه) و قبل از آغاز رسمی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن برای خلق حماسه ای دیگر در محل های از پیش تعیین شده اجتماع کردند.
راهپیمایی مردم شهر کرمان ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از چهارراه طالقانی به سمت میدان عاشورا آغاز شد و دقایقی بعد مسیر خیابان های طالقانی، قدس، شورا و بلوار شهید عباسپور مملو از جمعیتی شد که در روز جشن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آمده بودند تا همدلی و همزبانی خود را در وفاداری به اصول و آرمان های انقلاب به منصه ظهور برسانند.
۳۰۲۸
** ساری
راهپیمایی سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران صبح امروز همزمان با سراسر کشور با ندای مرگ بر آمریکا آغاز شد.
مردم مازندران این بار نیز از پیر و جوان یک بار دیگر همراه با سایر جمعیت ایران اسلامی به خیابان ها آمدند تا بیعت مجدد خود را با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و رهبر معظم انقلاب اسلامی به رخ جهانیان بکشند.
مردم مازندران با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار جهانی انزجار خود را از جنایات آنان اعلام کردند.
در مرکز مازندران نیز شهروندان ساروی از نخستین ساعات امروز به خیابان ها آمدند و راهپیمایی دشمن شکنی را همراه با مردم سایر نقاط استان از میدان شهید قاسمی مقابل شهرداری به سمت خیابان فردوسی آغاز کردند.
راهپیمایان ساروی پس از گذشتن از میدان ابن شهر آشوب ، خیابان جمهوری اسلامی ، میدان ساعت و خیابان ۱۸ دی در میدان شهدای این شهر تجمع کردند.
مازندران دارای ۲۲ شهرستان و ۵۸ شهر و سه میلیون و ۱۹۹هزار نفر جمعیت است که ۴۵ درصد آنان در روستاها و ۵۵ درصد در شهرها سکونت دارند.
۶۹۸۲/۱۶۵۴
** مشهد
در یوم الله ۲۲ بهمن شور انقلابی مردم پایتخت معنوی ایران به اوج رسید و شهروندان مشهد همچون سالهای گذشته با حضور حداکثری در راهپیمایی این روز بزرگ حماسه ای دیگر خلق کردند.
امروز مرد و زن، پیر و جوان، از قشرهای مختلف راهپیمایی حماسی خود را از میدان ۱۵ خرداد مشهد آغاز کردند و در مسیر خیابان امام رضا (ع) به سوی حرم قدسی این امام همام به حرکت درآمدند. در دست هر یک از راهپیمایان پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی به چشم می خورد، برخی تمثال امام خمینی (ره) را بر بالای سر گرفته و همزمان با سرودهای انقلابی که از بلندگوهای اطراف پخش می شد، فریاد پیروزی سر دادند.
برخی از زنان و مردان نیز پارچه های قرمز یا سبزی مزین به الله اکبر بر پیشانی بسته اند و مشتان گره کرده خود را با سر دادن شعارهای ‘مرگ بر آمریکا’ و ‘مرگ بر اسرائیل’ نثار بدخواهان جمهوری اسلامی ایران کردند.
پرچم بزرگ کشورمان توسط جمعی کثیری از راهپیمایان بر روی سر قرارگرفته و بخشی از خیابان امام رضا(ع) را مزین کرده است، از سوی دیگر بسیجیان پلاکاردهایی مزین به نام و عکس رهبر معظم انقلاب و این جمله که ‘مطیع امر رهبریم’، ‘لبیک یا خامنه ای’، ‘استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی’ را بر دست گرفته اند. راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با مشهد در ۱۵۷ نقطه دیگر استان خراسان رضوی نیز برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *