• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

فیروزگاه:
انتخابات تجلی گاه مردم سالاری دینی است

روتیتر: رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی کلانشهر کرج اظهار داشت: انتخابات تجلی گاه مردم سالاری دینی است و ملت با حضور باشکوه در پای صندوق های رای و تجدید پیمان دوباره با شهداء و امام شهداء، به نحو شایسته در تعیین سرنوشت اجتماعی خویش مشارکتی فعال خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، سعید فیروزگاه گفت : هفتم اسفند ماه جاری ۲ انتخابات مهم و سرنوشت ساز را در پیش رو داریم؛ پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که تقویت کننده جایگاه ولایت فقیه است و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که رکن قانونگذار کشور است و در جایگاه رفیع نظارت بر حسن اجرای قانون اساسی قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب افراد اصلح تر جهت تصدی مسئولیت ها توصیه ای دینی و قرآنی است، گفت: این مهم در کلام امام راحل و مقام معظم رهبری نیز نمود ویژه ای داشته و دارد و هرچه میزان ایمان، اخلاص و شجاعت نمایندگان مردم بیشتر باشد، به همان میزان شاهد رفع جدی تر مشکلات و دغدغه های مردم خواهیم بود.

شهردار اسبق چهارباغ خاطر نشان کرد: آرای مردم از حرمت بالایی برخوردار است و کسانی که به واسطه انتخاب و اراده ملت عهده دار مسئولیت های ملی و محلی می شوند، باید در مسیر عمل به وعده های خویش گام برداشته و به جهت قرار گرفتن در کانون های قدرت و ثروت، نفس اماره خویش را با اتکا به ایمان و پرهیزگاری تقویت نمایند تا دست اندازهای دنیوی مانع از سعادت اخروی ایشان نشود.

رئیس سابق کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج افزود: قدرت های بیگانه با استفاده از رسانه هایی که در اجاره و مالکیت آنها قرار دارد، از ماهها قبل نسبت به سیاه نمایی علیه انتخابات اقدام کرده و با طرح شائبه ها و دسیسه های مختلف سعی در دلسرد کردن مردم برای حضور در پای صندوق های رای دارند اما بصیرت انقلابی مردم مانع از به ثمر نشستن نقشه های شوم آنها خواهد شد و شاهد رقم خوردن حماسه ای عظیم در هفتم اسفند ماه جاری خواهیم بود.

انتخابات به تقویت ارکان نظام جمهوری اسلامی کمک می کند

فیروزگاه اظهار داشت نتیجه انتخابات به نفع هر گروه و جناحی که باشد، در نهایت به تقویت ارکان نظام جمهوری اسلامی منتهی می شود و باید بدانیم مادامی که سایه پربرکت ولایت معظم فقیه بر سر ملت افکنده شده، هیچ تهدید داخلی و خارجی قادر به از پای درآوردن این ملت و توقف حرکت شتابان انقلاب اسلامی نخواهد بود و امروز تفکر و فرهنگ ناب شهادت به سراسر دنیا صادر شده است.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی کلانشهر کرج اضافه کرد: همانطور که معظم له فرموده اند، حتی کسانی که دغدغه ها و مطالبات ایشان به صورت کامل از سوی حاکمیت محقق نگردیده و در برخی مواقع شاهد ناملایمتی هایی بوده اند، باید در پای صندوق های رای حضور یابند و صحنه را خالی نگذارند؛ چرا که قهر با انتخاباتی هیچ سودی ندارد و تنها به تقویت جبهه دشمنان انقلاب کمک می کند.

این وکیل مردم کرج در پارلمان شهری همچنین گفت: انتخابات عرصه آزمون و خطا نیست و باید افرادی خود را در معرض انتخاب شدن قرار دهند که به لحاظ سوابق، تجربه، تخصص و کارآمدی از شرایط لازم برخوردار باشند و گرچه دهها نفر موفق به گذر از فیلترهای نظارتی شده اند اما این به آن معنا نیست که ما از تحقیق و مطالعه به منظور انتخاب گزینه های اصلح تر غافل شویم و باید بدانیم که این «رای» در دستان ما امانتی گرانبها می باشد.

فیروزگاه در پایان خود و همگان را به شرکت پرشور و حداکثری در پای صندوق های رای دعوت کرد و خواستار توجه بیشتر مسئولان نسبت به تحقق منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت رفع مشکلات و دغدغه های مردم به خصوص محلات و مناطق محروم و کم برخوردار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *