• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۴۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

صدیق خواستار شد:
ارتقاء سطح خدمت رسانی به شهروندان در ایام پایانی سال

روتیتر: عضو شورای شهر کرج ارتقای سطح ارائه خدمات به شهروندان در ایام پایانی سال و ساماندهی سیما و منظر شهری جهت استقبال از بهار را خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، میر ابراهیم صدیق اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و لزوم هماهنگی و برنامه ریزی در راستای بهبود کیفیت سیما و منظر شهری شهرداری اقدامات لازم را در این زمینه آغاز نماید.

وی افزود: مسئولین شهری جهت افزایش ارتقاء شهر باید بر این مهم اهتمام ویژه داشته باشند و کلیه واحدهای خدمات شهری، فضای سبز، عمرانی، روابط عمومی، آتش نشانی و تاکسیرانی هرکدام وظایف خاص و ویژه ای را عهده دار شوند.

این عضو شورا پاکسازی معابر و زمین‌های مملو از خاک و نخاله و زباله و انجام تنظیف عمومی به صورت ویژه، رفع سد معبر در هسته مرکزی و معابر اصلی شهر و برخورد قانونی با دستفروشان و عرضه کنندگان کالا در حاشیه معابر، شستشو جداول و تابلوها و بهسازی المان‌های شهری را از جمله اقدامات در این خصوص دانست و بر انجام آن تاکید داشت.

صدیق، همچنین بهسازی فضای سبز میادین و بوستان‌ها و افزایش سرانه‌های فضای سبز در هفته درختکاری، زیباسازی بلوارها و همچنین ارائه خدمات مورد نیاز در این ایام را از مدیران شهری خواستار شد.

عضو شورای شهر کرج خاطرنشان ساخت: فصل بهار یادآور تغییر و تحول در طبیعت و شادی نشاط در شهروندان است از این رو ارائه خدمات مناسب شهرداری‌ به منظور ایجاد روحیه نشاط بین شهروندان ضروری است و شهرداری نیز با برنامه‌ریزی و اجرای طرح های عمرانی و خدماتی اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد.

به گفته صدیق نورپردازی بلوارها و میادین شهری نیز از جمله موارد لازم در این ایام می باشد و تامین روشنایی معابر عمومی سطح شهر باید در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.

عضو شورای شهر کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرداری بیشترین خدمات را به شهروندان ارائه می دهد و مسئولیت سنگینی را بر عهده دارد، سازماندهی امور موجب کاهش خطا، افزایش بازدهی کار و ارتقای رضایت شهروندان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *