• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۵۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

نامزد خبرگان:
ملت ایران با حضور در صحنه ،انقلاب اسلامی را بیمه می کند

روتیتر: نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از مازندران گفت : ملت سرافراز ایران اسلامی با دفاع از ارزش ها و حضور خود در صحنه های مختلف بویژه انتخابات ، انقلاب اسلامی را حفظ و آن را بیمه می کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر به نقل از خبرگزاری ایرنا، آیت الله صادق آملی لاریجانی عصر سه شنبه در جمع مردم شهرستان تنکابن افزود : ایران اسلامی در فضای بسیار خاصی پس از برجام قرار دارد و باید تلاش کنیم تا مشکلات کشور یکی پس از دیگری برطرف شود.
وی موضوع اشتغال جوانان در کشور را بسیار جدی دانست و اظهار داشت : بسیاری از مشکلاتی که امروزه خانواده ها با آن مواجه هستند مربوط به اشتغال و بیکاری جوانان است که باید هرچه سریع تر با استفاده از فکر و اندیشه و نبوغ سرمایه های انسانی گرانبهای کشور به نحو شایسته ای برطرف کنیم.
آملی لاریجانی خاطر نشان کرد : آینده کشور با وجود ۳۷ سال تحریم و فشار ، به مدد ذخایر غنی انرژی ، نیروی انسانی ، نظامی و حضور مردم در صحنه بسیار امیدوار کننده است و باید این شرایط همچنان حفظ شود.
وی نفوذ را از راهبردهای کشور های غربی علیه جمهوری اسلامی معرفی کرد و گفت : دشمنان تلاش دارند تا با نفوذ و به کارگیری قدرت نرم ، تصمیم گیرندگان درون نظام را وادار کنند تا تصمیم های آنها را در کشور پیاده نمایند تا به اهداف خود برسند .
نامزد مجلس خبرگان رهبری بیان داشت : با رجوع به قرآن که کتاب و کلام حق است و با پیروی از ولایت فقیه می توانیم راه نفوذ دشمنان را ببندیم و ایران اسلامی را در برابر توطئه های دشمنان مصون نگه داریم .
وی به برخی مشکلات مردم غرب مازندران اشاره کرد و اظهار داشت : قانون تغییر کاربری اراضی برای دفاع از مصالح کشور بود اما به دلیل برخی از مشکلاتی که به وجود آمد تلاش داریم تا این قانون را اصلاح نماییم .
آملی لاریجانی افزود : تبدیل زمین های کشاورزی به ویلاهای شخصی به مصلحت کشور نیست و باید جلوی آن گرفته شود تا برای نسل های آینده باقی بماند.
شهرستان ۱۵۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
مازندران چهار کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد و هم اکنون هفت نامزد برای آن رقابت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *