• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۰۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

مهر تایید رییس دفتر مقام معظم رهبری بر کفایت و لیاقت “آیت الله دکتر کازرونی” : ما جز خوبی ، کفایت ، لیاقت و درستی از آقای کازرونی مشاهده نکرده ایم

اختصاصی ، فوری
روتیتر:حضرت حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: آقای کازرونی را همه شما می شناسید و با توجه به اینکه ما از قبل هم ایشان را می شناختیم جز خوبی ، درستی ،کفایت و لیاقت از ایشان چیزی مشاهده نکرده ایم.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ، حجت الاسلام گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مراسم معارفه آیت الله کازرونی امام جمعه سابق کرج و عضو فعلی مجلس خبرگان ، به عنوان نماینده ولی فقیه در هیات امنا کمیته امداد امام خمینی(ره) ، مهر تایید قاطعانه ای بر عملکرد ، لیاقت ، کفایت و شایستگی وی زد و گفت: همه آقای کازرونی را می شناسید و از آنجایی که ما از قدیم الایام و از زمانی که امام جمعه کرج بودند با وی آشنایی داشتیم و داریم ، در تمام این مدت آشنایی از آقای کازرونی جز خوبی ، جز کفایت ، جز لیاقت و جز درستی هیچ چیزی از ایشان مشاهده نکردیم.
رییس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم معارفه آیت الله کازرونی به عنوان نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد: آقای کازرونی انسانی وارسته و با تقوا است و انشاءالله در این مسوولیت جدیدشان هم کارگشا ، گره گشا خواهند بود.
حجت الاسلام گلپایگانی اظهار داشت : لازم بود و لازم هست که یک روحانی در هیات امناء کمیته امداد امام خمینی(ره) و در میان این جمع مخلص حضور داشته باشد .
وی ادامه داد : خداوند ما را هدایت کرد برای انتخاب و معرفی آقای کازرونی به مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و حضرت آقا نیز با حسن استقبال با این مسئله مواجه شدند و قبول فرمودند و به ایشان مسوولیت دادند.
مهر تایید رییس دفتر مقام معظم رهبری بر کفایت و عملکرد و لیاقت آیت الله کازرونی نشان از میزان و کیفیت شایستگی امام جمعه سابق کرج و نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی دارد .
لازم به ذکر است که آیت الله کازرونی هم اکنون علاوه بر نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی (ره) ، عضو مجلس خبرگان رهبری نیز می باشد .
وی تنها کاندیدای مجلس خبرگان در کر است که ۱۰ سال سابقه عضویت در مجلس خبرگان و ۸ سال سابقه درخشان و ماندگار امامت جمعه کرج را در کارنامه خود دارد .
این شرایط وی را به عنوان مطرح ترین کاندیدای مجلس خبرگان قرار داده است .
و پیش بینی می شود که با توجه به سوابق ریال عملکرد ، اقبال عمومی و کارنامه و تجارب ارزشمند و منحصر به فرد، آقای کازرونی با اختلاف زیادی از سایر رقبا منتخب اول مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *