• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۰۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان البرز خبر داد:
۲ نفر به لیست تایید صلاحیت شدگان حوزه انتخابیه البرز اضافه شد

روتیتر: کرج – رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان البرز از افزوده شدن دو نفر دیگر به لیست نامزدهای تایید صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه البرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدحسین روحی یزدی اظهار کرد: ۲ نفر به لیست تایید صلاحیت شدگان حوزه انتخابیه البرز اضافه شدند.

وی در ادامه تاکید کرد: این دو نفر از ۳ نفری هستند که در مرحله آخر توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده بودند و دو نفر تأیید شده از حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان هستند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان البرز در پایان اضافه کرد: تا پایان وقت امروز، سه شنبه بسیت و هفتم بهمن ماه اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده از سوی وزارت کشور به مراکز حوزه انتخابیه اعلام و قطعی خواهد شد.

تعداد تایید صلاحیت شدگان استان البرز به ۸۱ نفر رسید

پیش از این رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان البرز در گفتگو با خبرنگار مهر تعداد نامزدهای تایید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا را ۶۳ و تعداد نامزدهای تایید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان را ۱۶ نفر اعلام کرده بود که در مجموع ۷۹ نفر تایید صلاحیت شده بودند با اضافه شدن این دو نفر، مجموع تایید صلاحیت شدگان در دو حوزه انتخابیه استان البرز به ۸۱ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، استان البرز ۳ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد ۶۳ نفر در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا برای ۲ کرسی و ۱۳ نفر در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان برای تصاحب یک کرسی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

FacebookTwitterGoogle+ارسال به

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *