• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

دکتر باغستانی:
فرصت های سرمایه گذاری سلامت از طریق سایت اختصاصی اطلاع رسانی شود

روتیتر: رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: فرصت های سرمایه گذاری سلامت باید از طریق سایت اختصاصی اطلاع رسانی شود؛ چرا که در حال حاضر ارتباط منسجمی بین زنجیره های مهم ساخت و بهره برداری از مراکز درمانی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، محمدصادق باغستانی صبح امروز در نشستی با حضور هیات سرمایه گذاری در حوزه سلامت و مدیر امور سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی شهرداری کرج، خواستار حمایت واقعی و ارائه مشوق های قانونی به منظور توسعه سرانه های بهداشت و درمان شد.

وی ادامه داد: در صورتی که اراضی مستعد احداث بیمارستان و درمانگاه در سطح مناطق ۱۲ گانه کرج مورد شناسایی قرار گرفته، سپس از صاحبان سرمایه برای احداث ابنیه دعوت به همکاری شود، در نهایت می توان از پتانسیل گروه های پزشکی برای تجهیز آنها بهره گرفت و با ایجاد ارتباط منسجم بین حلقه های واسط، به توسعه سرانه های درمانی کمک شایانی کرد.

این مسئول شهری با بیان اینکه مدیریت شهری کرج به دنبال ایفای نقش تسهیل گری در راستای کاهش بروکراسی اداری و صدور فوری مجوزهای قانونی ساخت بیمارستان و مراکز جدید درمانی است، گفت: بنده و سایر همکارانم بارها به منظور رفع مشکلات و موانع اجرایی پروژه های حوزه سلامت جلساتی را با حضور مسئولان نهادهای مختلف برگزار کرده ایم تا با انجام بحث و تبادل نظر کارشناسی، رفع دغدغه ها در بستر مناسب تری صورت پذیرد.

باغستانی اذعان داشت: با توجه به نیازهای مبرم کرج به توسعه سرانه های بهداشت و درمان، دیدگاه مدیریت شهری نسبت به پروژه های ساخت بیمارستان و درمانگاه انتفاعی نیست و با ارائه انواع مشوق های قانونی و تخفیف در صدور عوارض ساخت و…، سعی در ایجاد انگیزه مضاعف در متقاضیان داشته و درک می کنیم که کمبود تخت های بیمارستانی چه مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

به گفته وی، اداره امور سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی شهرداری کرج باید زیر پای سرمایه گذاران در حوزه سلامت فرش قرمز پهن کند و با استفاده از انعطاف موجود در قانون، فضا را به گونه ای مدیریت کند که سرمایه گذاران از رفت و آمد مکرر به مدیریت شهری دچار رنجش خاطر نشوند و وقت و انرژی آنها در اثر بروکراسی اداری و زمان طولانی برای دریافت پاسخ استعلام ها مستهلک نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *