• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

وزیر اطلاعات:
جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار است

روتیتر: وزیر اطلاعات گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشورهای بزرگ جهان در برابر قدرت ایران زانو زدند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ، حجت الاسلام سید محمود علوی ظهر جمعه در جمع مردم فشافویه اظهار داشت: بخش فشافویه از ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وزیر اطلاعات با اشاره به انتقال مشکلات بخش فشافویه به مسئولان افزود: مردم فشافویه در دیدار امروز، مشکلات و دغدغه هایی را عنوان کردند که این موضوعات را به وزرای مربوطه در دولت یازدهم انتقال خواهم داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات هفتم اسفندماه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

وزیر اطلاعات با اشاره به وجود امنیت کامل در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و با تلاش های انجام شده، جمهوری اسلامی ایران در امنیت کامل قرار دارد.

علوی با اشاره به آماده شدن مردم ایران برای خلق یک حماسه دیگر تأکید کرد: مردم خود را برای برگزاری یک انتخابات پرشور و نشاط آماده می کنند و هم اکنون آرامش و آسایش همراه با نشاط و شادابی در کشور حاکم است.

وزیر اطلاعات با تأکید بر قدرت و اقتدار روز افزون ایران اسلامی یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشورهای بزرگ جهان در برابر قدرت ایران زانو زدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *