• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

دیدگاه :
بصیرت در انتخابات

Byrotit

فوریه 23, 2016 #انتخابات

روتیتر:شرکت در انتخابات نه تنها یک وظیفه اجتماعی، ملی بلکه یک وظیفه شرعی است و هر یک از ما موظف به حفظ و صیانت از حقوق و جایگاه کشور خود در مقابل هر گونه بیگانه و دشمن هستیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، با عنایات به تاکیدات حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور احاد ملت در انتخابات و تعیین سرنوشت خود، این حضور یک امتحان الهی است، روز برخاستن بر علیه کسانی که با اسلام کینه دارند، روز انتقام از کفر و نفاق است، روز فداکاری است .

دشمن با همه توان (دشمنان داخلی و خارجی) به میدان آمده و با تهدید و ارعاب سعی دارد اتحاد و انسجام ملت قهرمان، شهید پرور و بصیر ایران را از بین ببرد .

لیکن مردم فهیم و متدین و آگاه ایران اسلامی با درک عمیق مسائل سیاسی و توجه کامل به رهنمودها و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در ۷ اسفند ماه سال ۹۴ با حضور حماسی در انتخابات بسیار مهم پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخاب نمایندگان دشمن ستیز، بصیر و آگاه، متدین، شجاع و انقلابی و با انتخاب نماینده اصلح مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی ایران زده، امید را در دل دوستان انقلاب و مستضعفین ایجاد کرده و موجب خشنودی حضرت ولیعصر (عج)ومقام معظم رهبری شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *