• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۵:۰۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

با حضور مسئولان:
روند اجرای پروژه جنگل کاری باغستان کرج رصد شد

روتیتر:با حضور عضو شورای شهر و مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج، روند جنگل کاری و کاشت درخت در اراضی باغستان رصد شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، فاطمه آجرلو عضو شورای اسلامی شهر کرج و نماینده شورا در کمیسیون ماده ۷ (قطع یا جابجایی درختان در سطح شهر) به همراه محمدرضا زین العابدینی مدیرعامل سازمان پارکها و دیگر کارشناسان به بازدید از پروژه جنگل کاری باغستان و رصد روند اجرای پروژه پرداختند.

فاطمه آجرلو در حاشیه این بازدید اظهار داشت: توجه به رویکرد زیست محیطی و طبیعت محوری باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا بتوان کرج را به گذشته باغشهری خود بازگرداند.
وی با اشاره به اجرای پروژه جنگل کاری باغستان افزود: اجرا و اتمام این پروژه تاثیر به سزایی در بهبود وضعیت اکولوژیکی کلانشهر کرج دارد.

این مسئول عنوان کرد: فاز اول این پروژه از سوی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج به اتمام رسید و هم اکنون اقدامات لازم برای چاله کنی و کاشت نهال ها در فاز ۲ از سوی این سازمان در حال انجام است.
آجرلو با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص به کارگیری سیاستهای اقتصاد مقاومتی در انجام طرح ها و پروژه ها ادامه داد: اقتصاد مقاومتی را به وضوح می توان در اجرای پروژه جنگل کاری باغستان دید که این اقدام جای تقدیر و تشکر دارد.

عضو شورای اسلامی شهرکرج یادآور شد: با توجه به کمبود آب در کشور، برای اجرای این پروژه در باغستان، قنوات موجود در این عرصه احیا و از آنها برای آبیاری درختان و گیاهان استفاده می شود.

وی گفت: در آینده با اتمام پروژه کمربند سبز کرج و جنگل کاری باغستان، این فضا مجموعه تفرجگاهی برای شهروندان می شود که این مهم خود به جذب گردشگر نیز کمک شایانی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *