• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۵۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

حاج کاظم:
انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است

روتیتر: رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است و با توجه به شرایط حساس کنونی، باید حضوری باشکوه و حماسی در پای صندوق های رای داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، علی حاج کاظم گفت: آنچه در جریان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری برای مدیریت شهری کرج اصل است، تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و انتخاب کاندیداهای اصلح است و از هیچ جناح یا گروه خاصی حمایت نداشته و نداریم.

وی افزود: مدیریت شهری کرج از تمام ظرفیت های موجود برای کمک به برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات ۷ اسفند ۹۴ بهره جسته است و با فراهم آمدن کلیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز، ان شاء الله دنیا شاهد رقم خوردن حماسه ای دیگر در ایران اسلامی خواهیم بود و هر رایی که به صندوق ها ریخته می شود، در راستای حمایت از ولایت فقیه است.

این مسئول شهری بیان داشت: رای دهندگان در انتخاب کاندیدای اصلح باید به شاخصه ها و معیارهای قرآنی و اسلامی توجه لازم را داشته باشند و همچنین با اقتدا به رهنمون های داهیانه امام راحل و رهبری، به افرادی رای دهند که به مراکز قدرت و ثروت وابستگی نداشته باشند و با نیت های خالصانه و به منظور خدمت رسانی صادقانه، قدم به صحنه گذاشته باشند.

حاج کاظم همچنین گفت: کلانشهر کرج از مشکلات عدیده ای همچون: ترافیک، آلودگی هوا، فقر سرانه های خدماتی و کمبود مراکز درمانی و آموزشی رنج می برد و در صورتی که این چالش ها به نحو احسن به اطلاع مسئولان کشوری رسانده شود، می توان شاهد جذب اعتبارات ملی به منظور رفع آنها بود.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج با توصیه موکد به مدیران شهری مبنی بر رعایت اصل بی طرفی در انتخابات، تاکید کرد که ما تنها به دنبال تبلیغات گسترده به منظور حضور پرشور و باشکوه مردم در پای صندوق های رای هستیم و قصد جانبداری از هیچ شخص یا جریان سیاسی نیز در میان نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *