• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۱۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

در آستانه سال جدید؛
عملیات ایمن سازی معابر در منطقه ۵ کرج اجرایی شد

Byrotit

فوریه 24, 2016 #شهرداری کرج

روتیتر: سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج از اجرای طرح بهسازی ترافیک به منظور ارتقاء میزان امنیت شهروندان در سطح منطقه با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری این کلانشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، مرتضی شاه محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج عنوان کرد: به منظور نظم بخشیدن به وضعیت ترافیکی و همچنین کاهش حوادث رانندگی در سطح منطقه ۵ شهرداری کرج، ۶۰ هزار متر خط کشی محوری در سطح منطقه به ویژه در بلوارهای شهید بهشتی،۴۵ متری گلشهر، گلزار غربی و شرقی و خیابان درختی اجرائی شد.

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج با اشاره به نصب ۲۵ عدد چراغ چشمک زن در بلوارهای شهید بهشتی، شهید چمران و شهید ایرانی افزود: رنگ آمیزی و نظافت ۶۰۰ عدد تابلوی راهنمایی و رانندگی در سطح منطقه و اجرای ۷۵ مترمربع سرعت گیر آسفالتی در بلوار ۴۵ متری گلشهر نیز از دیگر اقدامات دوماهه دی و بهمن حوزه ترافیک منطقه می باشد.

این مسئول اظهار داشت: نصب ۵۰۰ عدد گل میخ و ۸۰ عدد باتومی استوانه ای در بلوار شهید بهشتی و میدان دفاع مقدس و همچنین نصب ۲۰۰ عدد علائم ترافیکی در سطح منطقه ۵ شهرداری کرج با هدف ارتقاء ایمنی تردد خودروها و عبور و مرور شهروندان از دیگر اقدامات حوزه ترافیک طی دو ماه گذشته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت موضوعات ترافیکی اعم از فراهم آوردن زمینه های حمل و نقل آسان و همچنین تامین شرایط و زمینه های تردد ایمن عابرین پیاده در سطح معابر، اجرایی شدن مصوبات کمیته فنی ترافیکی منطقه ۵ شهرداری کرج در دستور کار حوزه ترافیک منطقه قرار دارد و با جدیت پیگیری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *