• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

وزارت نیرو:
مردم در انتخابات فصل تازه ای از امید را رقم خواهند زد

روتیتر: وزارت نیرو با انتشار اطلاعیه ای با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات پیش رو، اعلام کرد: مردم ایران اسلامی فصل تازه ای از روحیه سرشار از امید را با خلق یک رویداد تاریخی دیگر با انتخاب فرد صالح و کارآزموه رقم خواهند زد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، در این اطلاعیه آمده است: اینک که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبری رهبر معظم انقلاب و تدبیر رئیس محترم جمهوری، هر روز شاهد امیدهای تازه ای در اقشار مختلف جامعه هستیم و پایه های این نظام را در جهان مستحکم تر می بینیم، نظاره گر جلوه دیگری از همزبانی، همدلی و اتحاد ملت در قالب انتخابات خبرگان رهبری و نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی ایران خواهیم بود که با حضور تک تک آحاد جامعه شکل عینی بخود خواهد گرفت.
وزارت نیرو در ادامه این اطلاعیه می افزاید: مردم سرنوشت ساز ایران اسلامی، همواره با حضور چشمگیر خود در صحنه های مختلف انتخاباتی، اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشته اند.
در این اطلاعیه افزوده شده است: مردم ایران اسلامی، امروز پس از به فرجام رسیدن برجام و حصول دستاوردهای ارزشمند دیپلماسی کشورمان در جهان، به دلیل پیامدهای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی مهمی که فضای رقابتی سالم و سازنده انتخابات، به همراه داشته و دارد و همچنین به منظور حفظ ارزش ها و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی، حضوری پرشور خواهند داشت.
وزارت نیرو در این اطلاعیه تاکید کرده است: همکاران ما در جای جای میهن اسلامی همراه و همگام با سایر مردم فهیم کشورمان، فصل تازه ای از روحیه سرشار از امید را با خلق یک رویداد تاریخی دیگر با انتخاب فرد صالح و کارآزموه رقم خواهند زد که بی شک می تواند زمینه بالندگی و پویایی توسعه اقتصادی کشورمان بویژه در صنعت آب و برق که بنیادی ترین عوامل توسعه پایدار بشمار می آید را فراهم آورد.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان جمعه این هفته(هفتم اسفندماه) برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *