• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

با همکاری ومشارکت فدراسیون؛
مجموعه بزرگ ورزش چوگان در البرز احداث می‌شود

Byrotit

فوریه 27, 2016 #چوگان, #کرج

روتیتر: کرج – رییس هیئت چوگان استان البرز از احداث مجموعه بزرگ ورزش چوگان در این استان با همکاری ومشارکت فدراسیون خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیل روتیتر،علی بیغم گفت : استان البرز یکی از مناطق مستعد توسعه چوگان وسوارکاری است و نیاز است برای میزبانی از مسابقات مهم به یک مجموعه استاندارد مجهز شود.

وی افزود: این موضوع در نشست مشترک هفته گذشته با رییس فدراسیون چوگان و مدیرکل ورزش و جوانان البرز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد در جهت فراهم کردن مقدمات لازم پیگیری های لازم صورت گیرد.

بیغم به برگزاری همایش ملی اسب و چوگان در ۲۰ اسفندماه در کرج اشاره کرد و گفت: حضور کارشناسان خبره و مسئولان کشوری در این سمینار می تواند بستر مناسبی برای معرفی توانمندی های البرز در سوارکاری و چوگان باشد و امیدوارم بتوانیم به خوبی این سمینار را برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: به طور حتم رونق ورزش هایی مانند چوگان و سوارکاری می تواند زمینه تقویت توریسم ورزشی و رونق گردشگری را به دنبال داشته باشد و رشد بیش ازپیش استان را در این بخش مهیا کند.

رییس هیئت چوگان استان البرز با اشاره به برگزاری مسابقات متنوع در طول سال و مشارکت پررنگ البرز در آن گفت: این استان دارای ورزشکاران خبره ای در چوگان است و بخش زیادی از عناوین مسابقات کشوری به البرزی ها می رسد.

وی در پایان افزود: امیدوارم با برگزاری شایسته سمینار ملی چوگان در البرز و ایجاد زیرساخت های لازم در استان این منطقه به نمونه ای در کشور مبدل شود و به دنبال خود رونق گردشگری واقتصاد منطقه را داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *