• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

دادگو تاکید کرد:
برگزاری انتخابات در اوج شکوه و حماسه سیاسی / رقابت تمام و رفاقت آغاز شد

روتیتر: رئیس شورای اسلامی کلانشهر کرج با تشکر و قدردانی از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای، تاکید کرد که به پاس برگزاری باشکوه و مقتدرانه انتخابات مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری، باید رقابت ها را پایان بخشید و رفاقت ها را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،محمود دادگو صبح امروز در دویست و نهمین جلسه علنی پارلمان شهری کرج که با حضور حداکثری اعضاء، شهردار و مشاورین حقوقی در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در انتخابات ۷ اسفند ۹۴ شگفتی ساز شد و در واقع پیروز اصلی میدان رهبری، خانواده های شهداء و امت ولایتمدار هستند و اکنون فصل تازه ای برای اعتلاء و آبادانی مضاعف کشورمان آغاز شده است.

وی ضمن تبریک به آیات میرباقری و کازرونی منتخبین مردم البرز در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و همچنین آقایان عزیز اکبریان و محمدجواد کولیوند منتخبین مردم شریف کرج در دوره دهم مجلس شورای اسلامی، همچنین از کلیه دست اندرکاران اجرایی و نظارتی انتخابات و از فهم و شعور بالای رای دهندگان تقدیر و تشکر کرد.

این مسئول ارشد شهری در ادامه ضمن انتقاد شدید از رفتار و گفتار نسنجیده برخی رسانه های گروهی البرز در ماههای قبل از انتخابات، زیر سوال بردن سلامت انتخابات چهارمین دوره شوراها در کرج را ظلم بزرگ به مسئولان نظارتی و دلسوزان نظام دانست و بیان داشت: گرچه حقوق قانونی مدیریت شهری برای پیگرد قضایی این دروغ گویی ها و سیاه نمایی ها محفوظ است اما بنده قضاوت را به خداوند متعال واگذار می نمایم و امیدوارم دیگر همکاران نیز با این تصمیم موافق باشند.

حضور پرشور مردم در انتخابات چشم بدخواهان نظام را کور کرد

عضو شورای اسلامی شهر کرج نیز طی سخنانی در این جلسه با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات چشم بدخواهان نظام و انقلاب را کور کرد، بیان داشت: خلق این حماسه ملی و سیاسی را به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده های معظم شهداء و ملت شریف ایران به خصوص همشهریان گرامی تبریک عرض می نمایم.

حجت اله غلامرضایی ضمن قدردانی از بصیرت انقلابی و زمان شناختی مردم فهیم و ولایتمدار کلانشهر کرج، تصریح کرد: امید است با تشکیل مجلس قوی و انقلابی، بستر لازم برای رفع مشکلات کلان و عدیده شهرها به خصوص در حوزه ترافیک و مشکلات زیست محیطی فراهم گردد و با پیگیری های جهادی نمایندگان منتخب، سهم مرکز البرز از بودجه های ملی افزایش یابد.

وی همچنین با اشاره به درگذشت فرج الله سلحشور کارگردان فقید و انقلابی سینمای کشورمان، ضایعه کوچ این هنرمند متعهد و متخصص را به جامعه سینمایی کشور و البرز تسلیت گفت و تاکید کرد که او در به تصویر کشیدن واقعیت ها و نمایش گوشه هایی از زندگانی پیامبران الهی به راستی سلحشورانه عمل کرد.

این وکیل مردم کرج در پارلمان شهری در ادامه برای آیت الله واعظ طبرسی نماینده ولی فقیه در استان های خراسان که به دلیل عارضه قلبی و تنفسی در بیمارستان امام رضا (ع) شهر مقدس مشهد بستری شده است، آرزوی سلامت کرد و از خداوند متعال شفای عاجل این یار صدیق امام و رهبری را خواستار شد.

غلامرضایی در بخش پایانی سخنانش همچنین با انتقاد از عدم توجه لازم از سوی هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج به موضوع مهم فرا رسیدن روز مهندس، از مهندسین به عنوان افرادی دلسوز، توانمند و متعهد یاد کرد و ادامه داد: جهان هستی بر مبنای نظم و ترتیب و هندسه شکل گرفته و دارای قوانینی است که مهندسین با الگو گرفتن از رموز عالم آفرینش، به دنبال تسهیل شرایط زندگی برای همه انسانهای کره خاکی می باشند.

از کنار تخریب های صورت گرفته علیه شورای شهر کرج به سادگی عبور نکنیم

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج دیگر سخنران جلسه علنی صبح امروز پارلمان شهری بود؛ سعید فیروزگاه با تبریک خلق حماسه حضور از سوی مردم شریف و ولایتمدار ایران کوچک، اظهار امیدواری ها کرد انرژی های مثبت حاصل از این حماسه ملی صرف توسعه و آبادانی کشور گردد و همچنین افرادی که به هر دلیل از ورود به خانه ملت باز مانده اند، منتخبین کنونی را برای نیل به اهداف یاری کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی رسانه ها با اهداف سوء به دنبال تخریب خادمین مردم در مدیریت شهری کرج هستند و متاسفانه با درج مطالب غیر واقعی در فضای مجازی و نشریات، اعضاء شورا را تابع زر و زور جلوه می دهند، گفت: گرچه رئیس محترم شورا اعتقاد دارد که باید قضاوت را به افکار عمومی واگذار کرد اما سکوت در برابر این افراد، موجب گستاخ تر شدن ایشان می شود و در نهایت موجی از یاس و ناامیدی را در جامعه ایجاد می کند.

فیروزگاه اضافه کرد: متاسفانه برخی از عزیزان که به نوعی با شهرداری کرج نیز رابطه همکاری دارند، مطالب تاسف آوری را در خصوص مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی منتشر و اشاعه می کنند که جای بسی تاسف است و اگر آنها به راستی خود را نماینده صدیق افکار عمومی می داند، باید به آرای مردم احترام بگذارند و در تقویت آن قلم بزنند نه در جهت تخریبش.

این عضو شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه کلیه فرایندهای مرتبط با انتخابات اعم از تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات بر عهده شورای محترم نگهبان و سایر مراجع قانونی است، خاطر نشان کرد: اینکه برخی در حمایت از کاندیداهای رد صلاحیت شده قلم زده و تحرکاتی دارند، قابل قبول نیست و چنانچه همه ما در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور رفتار نماییم، امور طبق روال طبیعی خود پیش می رود و دچار حاشیه نخواهیم شد.

اعتراض شدید اعضاء به تداوم اجرای طرح پارکبان

در ادامه جلسه و هنگامی که لایحه ای با موضوع کمک مالی به فرماندهی انتظامی البرز مطرح گردید، اعضاء قبل از طرح و تصویب لایحه مذکور، خواستار تعیین تکلیف مبالغی شدند که این نهاد به واسطه اجرای طرح غیرقانونی پارکبان از شهروندان دریافت می کند؛ داود وحیدی، مریم قهرمانی و رضا شریفی اعتراض شدیدی نسبت به این موضوع داشتند.

وحیدی با بیان اینکه دریافت پول بابت صدور قبض پارک در معابر و خیابانهای اصلی کرج از سوی عوامل طرح پارکبان دخل و تصرف در اموال عمومی محسوب می شود، گفت: اینکه چطور نهادی در حیطه وظایف شهرداری ورود کرده و خود را مجاز به اجرای چنین طرحی دانسته است، محل سوال و تعجب است و مقام قضایی باید به پرونده ورود کند.

رضا شریفی دیگر عضو پارلمان شهری کرج با تاکید بر اینکه اعتراض پیاپی نمایندگان مردم در خصوص اجرای طرح غیرقانونی پارکبان تاکنون راه به جایی نبرده است، از سکوت متولیان امر انتقاد کرد و افزود: چطور نهادی که باید برای تقویت قانون کوشش نماید، خود را مجاز به انجام یک اقدام غیرقانونی می داند و آیا به راستی هزینه کرد وجوهی که از لحاظ شرعی و قانونی دچار مشکل هستند، در راستای خدمت رسانی به مردم مجاز است؟!

نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج در دویست و نهمین جلسه علنی خود که صبح امروز یکشنبه مورخ ۹ اسفند ۹۴ برگزار شد، به لایحه ارسالی از سوی شهرداری مبنی بر تعیین تکلیف اراضی گالری مترو گلشهر که آورده مالی برای شهر به همراه خواهد داشت، رای مثبت دادند. بررسی میزان افزایش نرخ کرایه خطوط اتوبوسرانی در مرکز البرز برای سال ۹۵ از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه امروز بود که مشروح آن در خبرهای تکمیلی ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *