• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۹:۰۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

از سوی سازمان میادین شهرداری کرج:
۴۵۰ تن میوه شب عید برای توزیع در فردیس پیش بینی شد

Byrotit

مارس 2, 2016 #میوه عید, #کرج

روتیتر: مدیر عامل سازمان میادین و میوه وتره بار شهرداری کرج گفت: ۳۰۰ تن پرتقال و حدود ۱۵۰ تن سیب درختی توسط این سازمان برای شهرستان فردیس پیش بینی شده است اما هنوز قیمت میوه ها نهایی نشده و بزودی اعلام می شود.

به گزارش پایگاه بخری و تحلیلی رویتتر، سیف الدین جعفری در نشست ستاد تنظیم بازارفردیس که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: میوه های شب عید در ۹ بازار روز در سطح شهرستان فردیس توزیع می شود و ۱۰ جایگاه جدید موقت عرضه میوه هم با نظر فرماندار فردیس بررسی و راه اندازی می شود.

وی در ادامه افزود: توزیع میوه شب عید در بازار های تحت پوشش سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج و جایگاه های موقت در سطح مناطق ۱۲ گانه انجام می شود.

وی افزود: توزیع میوه از روز ۲۷ اسفند ماه آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت و در صورت کمبود میوه این سازمان تامین میوه را در شهرستان فردیس به عهده خواهد داشت.

وی با تأکید بر فراهم آوردن زمینه‌های دسترسی آسان شهروندان به منظور تهیه میوه شب عید بیان کرد: محل استقرار جایگاه‌های عرضه میوه ایام پایانی سال به گونه‌ای است که شهروندان بیشترین میزان دسترسی به این جایگاه‌ها را داشته باشند.

فرماندار فردیس در این نشست گفت: از اواسط بهمن ماه سال جاری جلسات ستاد تنظیم بازار در فردیس پیگیری شد تا به تبع آن در ایام پایانی سال بتوان مایحتاج عمومی مردم را از قبیل میوه و مواد پروتئینی و خوراکی در اختیار آنها بگذاریم.

علی قنبر زمانی افزود: نظارت بر نحوه توزیع و کیفیت و مرغوبیت میوه شب عید باید به صورت دقیق انجام شود تا میوه هایی با کیفیت و قیمت مناسب به دست مصرف کننده ها برسد.

وی در ادامه افزود: قرار شد، ۳۰۰ تن میوه پرتقال و ۱۲۰ تن سیب در فردیس توزیع شود که ۱۵۰ تن پرتقال توسط سازمان میادین در ۹ جایگاه توزیع و ۱۵۰ تن دیگر در اختیار اتحادیه میوه فروشان فردیس قرار گیرد.

زمانی گفت: قرار شد طبق سنوات گذشته هشت جایگاه عرضه میوه توسط اتحادیه بررسی و پلیس راهور از بعد ترافیکی نظر خود اعلام کند.

فرماندار فردیس اظهار کرد: در صورتی که اتحادیه ها توانستند سهمیه خود را بیش از ۱۵۰ تن بفروشند در روزهای پایانی سال دوباره سازمان میادین سهمیه دیگر را برای فردیس در نظر بگیرد.

نشست ستاد تنظبم بازار در ایام پایانی سال و عید نوروز با حضور فرماندار، مدیر عامل سازمان میادین و میوه وتره بار شهرداری کرج،رئیس اداره صنعت و معدن، رئیس اتاق اصناف و پلیس راهور شهرستان فردیس در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این نشست مقرر شد تا اتحادیه میوه فروشان شهرستان فردیس مباشر خود را جهت تایید و نظارت بر میوه های ارسالی معرفی کند.

شهرستان فردیس با حدود ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *