• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۳۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

نماینده ولی فقیه در استان البرز:
معترضان به نتایج انتخابات تابع قانون باشند

روتیتر: کرج – نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به برخی نامزدها که در انتخابات پیروز نشده و اعتراض دارند، گفت: قانونگذار راه‌های رسیدگی به اعتراضات را مشخص کرده است باید تابع قانون بود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان کرج ضمن قدردانی از حضور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه، اظهار کرد: مردم با حضور پر شور و شعف خود در انتخابات خالق حماسه ای شدند که نتیجه اش خُرد شدن دشمن بود.

وی در ادامه ضمن قدردانی از استانداری البرز، فرمانداری شهرستان های تابعه و دستگاه های نظارتی و اجرایی بر انتخابات، گفت: کسانی که در این انتخابات رای آورده و به مجلس راه پیدا کرده اند بدانند که مسئولیتی سنگین برایشان رقم خورده است و باید جوابگوی موکلان خود باشند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز به برخی از نامزدهایی که در انتخابات پیروز نشده و اعتراض دارند اشاره کرد و گفت: قانونگذار برای از بین نرفتن حق افراد راه های رسیدگی به اعتراضات را مشخص کرده است باید تابع و تسلیم قانون بود تا خدای ناکرده طوری عمل نشود که دشمن خوشحال شود.

خطیب جمعه کرج در خصوص حضور نیافتن خود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در حال حاضر صلاح نمی داند که به این موضوع بپردازد، گفت: ما همه سرباز ولایت هستیم این اقدام به نفع نظام بوده است.

اعزام ۵ میلیون نفر در سال به مناطق جنگی

آیت الله حسینی همدانی در ادامه سخنان خود به روز ۲۰ اسفندماه که مزین به نام راهیان نور است اشاره کرد و گفت: دوران دفاع مقدس یکی از افتخارات ما است و رفتن و از نزدیک مناطق جنگی را مشاهده کردن آثار و برکات فراوانی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه در زمینه دفاع مقدس باید اقدامات فرهنگی موثری انجام شود، گفت: در سال های نخست شکل‌گیری کاروان راهیان نور سالی ۴۰۰ هزار نفر به مناطق جنگی سفر می کردند در حال حاضر سالیانه ۵ میلیون نفر از مناطق جنگی دیدن می کنند.

خطیب جمعه کرج اضافه کرد: تلاش برای اجرای اقدامات فرهنگی در زمینه دفاع مقدس باعث حفظ و گسترش گفتمان انقلاب می شود.

آیت الله حسینی همدانی با طرح این سوال که مسئولان فرهنگی برای زنده نگاه داشتن دوران دفاع مقدس به جز برگزاری کاروان های راهیان نور چه اقداماتی انجام داده اند، گفت: باید همه تلاش ها معطوف به انتقال ارزش های دفاع مقدس به جوانان باشد.

مسئولان استان برای ساخت مصلی نماز جمعه کرج تلاش کنند

وی برنامه ریزی برای اقدامات فرهنگی به ویژه در زمینه حفظ ارزش های دفاع مقدس را ضرری دانست و گفت: یکی از راه های مقابله با جنگ نرم دشمنان پرداختن به ارزش های دوران دفاع مقدس است چرا که رزمندگان اسلام با روحیه جهادی در مقابل دشمنان بعثی ایستادگی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه سخنان خود به وضعیت ساختمان مصلی نماز جمعه شهرستان کرج اشاره کرد و گفت: مصلی نماز جمعه محل بصیرت افزایی بوده و این در حالی است که ساختمان مصلی هنوز به طور کامل آماده نشده و این وضعیت برای مسئولان استان خوب نیست.

خطیب جمعه کرج با تاکید بر اینکه مراحل ساخت پروژه های بزرگتر از مصلی نماز جمعه در این شهر به پایان رسیده است، گفت: هزینه ساختمان مصلی بسیار کمتر از هزینه پل هایی است که در شهر ساخته می شد امیدواریم مدیریت شهری در این زمینه سرعت بیشتری به خرج دهد.

خطیب جمعه کرج با تاکید بر اینکه مصلی نماز جمعه مرکز عزت شهر است و نباید مورد فراموشی واقع شود، گفت: امیداریم اتمام مراحل ساخت مصلی کرج در کارنامه این دوره شورای شهر کرج درج شد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه برخی می گویند مسئله مصلی نباید با امور دولتی قاطی شود، گفت: این حرف کاملی نیست نماز جمعه جنبه مردمی دارد و دارای ابعاد حکومتی است لازم است دستگاه های مختلف هر کدام به سهم خود کمک کنند.

رئیس جمهور در انتخاب معاونان دقت بیشتری به خرج دهد

وی در ادامه سخنان خود به ۱۴ اسفندماه سالروز تاسیس کمیته امداد اشاره کرد و گفت: برای برقراری عدالت اجتماعی و ریشه کن کردن فقر در جامعه مردم و مسئولان باید با هم تلاش کنند.

آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر اینکه تا زمانی که کسانی به ناحق ثروتی را در اختیار دارند فقر در جامعه ریشه کن نمی شود، گفت: اهمیت یاری رساندن به افراد مستمند جامعه به قدری زیاد است که امام راحل ۲۲ روز پس از تاسیس انقلاب اسلامی دستور تاسیس کمیته امداد را صادر کرد.

وی در ادامه سخنان خود به ۱۵ اسفندماه روز درختکاری اشاره کرد و گفت: برای زنده ماندن نیاز به هوای سالم داریم و در روایات زیادی به امر مهم درختکاری توصیه شده است باید تلاش کنیم که از قطع درختان جلوگیری شود چرا که وجود درختان با برکت است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه باید حریم رودخانه ها حفظ شود از دستگاه قضایی استان قدردانی کرد که به جد پیگیر حفظ حریم رودخانه ها و حفظ منابع طبیعی استان است.

وی در بخش دیگی سخنان خود به سخنان یکی از معاونان رئیس جمهور اشاره کرد که در خصوص یکی از استان های حساس کشور بیان کرده و گفت: به نظر می رسد که رئیس جمهور باید در به‌کارگیری معاونان خود دقت لازم را داشته باشد چرا که در این سطح نباید حرف بدون مطالعه زده شود.

نسنجیده سخن گفتن مسئولان موجب موضع گیری رسانه های خارجی می شود

آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: معاون رئیس جمهور مدعی شده در یکی از روستاهای یکی از استان های کشور همه مردان اعدام و زنان و کودکان مشغول خرید و فروش مواد مخدر هستند این در حالی است که مسئولان استان مورد نظر ادعای معاون رییس جمهور را تکذیب کرده اند.

خطیب جمعه کرج با تاکید بر اینکه این گونه اظهارنظرها باعث می شود که رسانه های بیگانه علیه نظام موضوع بگیرند، گفت: دشمنان بنا دارند که پس از موضوع هسته ای به بهانه حقوق بشر عرصه را بر ما تنگ کنند پس چرا برخی از مسئولان این گونه نسنجیده سخن می گویند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی دیده بان جامعه اسلامی است، گفت: دیده بان حرکات دشمن را به خوبی رصد می کند پس چرا برخی از مسئولان از سخنان رهبری هر آن گونه که مال هستند تفسیر می کنند.

وی در پایان به تلاش استکبار جهانی و رژیم غاصب اسراییل اشاره کرد و گفت: برخی کشورهای خلیج فارس در اقدامی نسنجیده حزب الله لبنان را در فهرست سازمان های تروریستی قرار داده اند این حرکت آنها نشان‌دهنده این است که آمریکا و اسراییل به دنبال ایجاد شکاف میان مسلمانان هستند و با عَلم کردن موضوع شیعه و سنی سعی دارند از قدرت ایران در منطقه بکاهند این در حالی است که ایران برای دفاع از اسلام و مظلومان عالم دست از مبارزه با آمریکا و اسراییل بر می دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *