• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

با مشارکت مرکز پژوهش های شورای شهر کرج؛
دومین همایش فصلی کارآفرینی با عنوان “همسو” برگزار شد

Byrotit

مارس 14, 2016 #کارآفرینی

روتیتر : دومین رویداد فصلی کار آفرینی ، با مشارکت مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج در فرهنگسرای کوثر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، این رویداد روز دوشنبه، هفدهم اسفند ماه جاری با حضور ۲۲۰ نفر از کارآفرین ها و علاقمندان به کارآفرینی در سالن اجتماعات فرهنگسرای کوثر برگزار و از کسانی که به رشد فرهنگ کارآفرینی در کرج کمک کرده بودند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

همسو، مکمل رویداد هفتگی همفکر بوده و توسط جمعی از جوانان کرجی به صورت داوطلبانه برگزار می شود. از اسفندماه سال گذشته تا اسفندماه جاری، نزدیک به ۵۰ رویداد کارآفرینی در کرج برگزار شده است که مجموعا بیش از هزار نفر در آن شرکت کرده اند.

مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورا قصد دارد در این مسیر تأمین کننده نیازهای پژوهشی و برنامه ریزی به منظور پشتیبانی فکری از اقدامات شورای اسلامی شهر و کسب جایگاه مرجعیت برای سایر نهادهای شهری کشور باشد.

این مرکز به منظور شناسایی، مشارکت و تعامل تمام کارشناسان فعال و خبره در تصمیم سازی و تصمیم گیری شهری نسبت به تهیه بانک اطلاعات طرح های مرتبط با رویکردی نوین و خلاقانه در حوزه مدیریت شهری کرج اقدام نموده و انتخاب طرح های برتر و ترسیم یک برنامه تعاملی و مشارکتی و منسجم برای جلب مشارکت بیشتر شهروندان، تدوین و ترسیم برنامه ها برای دوره های زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و ایجاد بانک اطلاعاتی را از برنامه های کارشناسان خلاق می داند.

گفتنی است، مرکز پژوهش ها جهت پیشبرد اهداف و برنامه های پژوهشی و مطالعاتی خود و با بهره گیری از ظرفیت های داوطلبانه از کلیه علاقمندان واجد شرایط اقدام به راه اندازی این باشگاه کرده است.

در این رویداد کارآفرینانی، یوسف صادقی مقدم، محمدعلی نبی زاده، حسن خندان و پدرام سلطانی سخنرانی کردند، علاوه بر آن پنل گفتگویی با حضور کارآفرینان جوان، مهدی قطبی، محمد رشیدی و مهدی بیکی پور برگزار گردید.

هدف از برگزاری این همایش توسعه فرهنگ کارآفرینی و کمک به حل مشکلات و مسائل کارآفرینان جوان از طریق انتقال تجربه و توسعه ارتباطات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *